PSN: DutchTrickle PVoutput
ik denk niet dat hij al die data overschrijft, maar als het wel gebeurd, dan zet je toch gewoon je backup terug?
juist, mijn backupOp vrijdag 26 april 2002 17:57 schreef Terw_Dan het volgende:
ik denk niet dat hij al die data overschrijft, maar als het wel gebeurd, dan zet je toch gewoon je backup terug?
ok, nu een serieus probleem, hij verteld me nu dat hij nog 7 dagen en 10 uur bezig is??
gaat dit echt zo lang duren, of gaat het sneller als hij eenmaal voorbij de rotte sectoren is??
(zijn rotte sectoren SW of HW matige fouten??)
gaat dit echt zo lang duren, of gaat het sneller als hij eenmaal voorbij de rotte sectoren is??
(zijn rotte sectoren SW of HW matige fouten??)
Verwijderd
Met de snelheid waar hij nu mee bezig is zal het zo lang blijven duren ja. Maar net wat je zelf zegt, als ie voorbij die rotte sectors is gaat het gewoon weer normaal.
Dus gewoon ff een flinke sigaar pakken, biertje erbij en doelloos naar die monitor staren voor een paar uurtjes
Dus gewoon ff een flinke sigaar pakken, biertje erbij en doelloos naar die monitor staren voor een paar uurtjes
nou mooi is datOp vrijdag 26 april 2002 18:30 schreef ketjap het volgende:
Met de snelheid waar hij nu mee bezig is zal het zo lang blijven duren ja. Maar net wat je zelf zegt, als ie voorbij die rotte sectors is gaat het gewoon weer normaal.
kan ik erop rekenen dat dit binnen 1 dag gedaan is? of zal het zolang nieteens duren? (heb woensdag LAN, wil dan graag alles op orde hebben
weet iemand toevallig of dit een SW-matig probleem is (ik hoop het wel
gebruik eens Easy Recovery Pro,
Ik heb gister mn hele harddisk D weggehaalt(zeg soort virus)
Alle Mp3's divxjes en games weg.
Alles geprobeert, maar eimand zei me dat ik Easy Recovery Pro moest hebben.
Hij is echt heel duidelijk en werkt onder windows(als je meerdere partities hebt)
Hij is echt heel duidelijk en werkt onder windows(als je meerdere partities hebt)
ik heb toevallig jouw topic gezien (nadat ik mijne heb geopend) vond het erg grappig mijn naam is ook DaveOp vrijdag 26 april 2002 18:47 schreef dave01 het volgende:
gebruik eens Easy Recovery Pro,
maaruh,
-werkte het bij jou?
-hoe lang deed je erover?
-heeft het veel opties?
alvast bedankt!
sorry voor de schop, maar kan ik dat progje (lost and found) zomaar afbreken?? want hij duurd nu ipv 7 dagen en 10 uur nog 8 dagen en 15 uur, en dat is me iets te lang\
/edit 40 dagen please iemand vertel me hoe ik dit progje veilig afsluit
Wat wil je anders doen? 40 dagen wachten? Abort...Op vrijdag 26 april 2002 19:11 schreef Maverick het volgende:
sorry voor de schop, maar kan ik dat progje (lost and found) zomaar afbreken?? want hij duurd nu ipv 7 dagen en 10 uur nog 8 dagen en 15 uur, en dat is me iets te lang\
IMHO kun je hooguit wat bytes kwijtzijn
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
mja, dat moet ik regisreren om er iets aan te hebbenOp vrijdag 26 april 2002 19:39 schreef timotee het volgende:
GetDataBack NTFS of FAT bij www.runtime.org
ik ga het maar afbreken, ik kijk wel hoe het loopt
ok, dat progje vindt mijn schijf nieteens, waar kan ik easy recover pro vinden? (is het shareware?)Op vrijdag 26 april 2002 19:39 schreef timotee het volgende:
GetDataBack NTFS of FAT bij www.runtime.org
easy recovery pro werkt ook niet, het kan mijn systeem niet scannen
easy recovery is bezig
Het heeft zeker weten gewerkt hier Dave en hij ziet al je partities(ntfs of fat32)Op vrijdag 26 april 2002 19:56 schreef Maverick het volgende:
[..]
ok, dat progje vindt mijn schijf nieteens, waar kan ik easy recover pro vinden? (is het shareware?)
easy recovery pro werkt ook niet, het kan mijn systeem niet scannen
easy recovery is bezig(dit wordt echt een one man topic volgens mij
)
Ik vind het nu dus een ideaal progje omd at iok nu weer al mn MP3's terug heb.:)
Maar ik kan ej niet vertellen waar je het kan vinden want dan krijg ik weer zon waarschuwing!
Ps. Het heeft niet heel veel mogelijheden(wel genoeg) maar het is bij mij ZEKER doeltreffent
ps. ik heb er een half uurtje over gedaan (60gig waarvan 10 gig vol)
bij mij is ie een uur bezig geweest, maarb hij heeft nix gevonden van enige waarde, hij vond mijn shared folder wel, maar er stond nix in, ligt dat aan mijn instellingen??Op vrijdag 26 april 2002 20:33 schreef dave01 het volgende:
[..]
Het heeft zeker weten gewerkt hier Dave en hij ziet al je partities(ntfs of fat32)
Ik vind het nu dus een ideaal progje omd at iok nu weer al mn MP3's terug heb.:)
Maar ik kan ej niet vertellen waar je het kan vinden want dan krijg ik weer zon waarschuwing!
Ps. Het heeft niet heel veel mogelijheden(wel genoeg) maar het is bij mij ZEKER doeltreffent
ps. ik heb er een half uurtje over gedaan (60gig waarvan 10 gig vol)
dit ga je niet geloven, alles heeft ie terug gevonden, behalve de dir die ik zocht 
en bij het uiteindelijke recoveren staat ie stil op 5 sec.
hij kopieert telkens 0kb naar de recover directory, wat doe ik fout??
Ik denk niks,Op vrijdag 26 april 2002 21:56 schreef Maverick het volgende:
dit ga je niet geloven, alles heeft ie terug gevonden, behalve de dir die ik zocht
Aan dit progje kan je niks fout doen.
Zorg er voor dat je ZEKER WETEN de goede paritie scant.
EN je hebt nu de windows versie he?
Suc6 Dave
ja ik scan de gode pastitie, ik ga morgen de hele schijf ff doorzoeken, dan ziet ie er zeker tussen, moet ik de files op het ein nu wel of niet taggen om ze in de recovery dir te krijgen??Op vrijdag 26 april 2002 22:44 schreef dave01 het volgende:
[..]
Ik denk niks,
Aan dit progje kan je niks fout doen.
Zorg er voor dat je ZEKER WETEN de goede paritie scant.
EN je hebt nu de windows versie he?
Suc6 Dave
Volgens mij WELOp vrijdag 26 april 2002 22:47 schreef Maverick het volgende:
[..]
ja ik scan de gode pastitie, ik ga morgen de hele schijf ff doorzoeken, dan ziet ie er zeker tussen, moet ik de files op het ein nu wel of niet taggen om ze in de recovery dir te krijgen??
nou, alle hulp ten spijt, hij vond zo weinig terug (nix uit my shared folder) dat ik de hele schijf maar geformateerd heb, ik begin nu weer op nieuw met mijn collectie!Op zaterdag 27 april 2002 15:24 schreef dave01 het volgende:
[..]
Volgens mij WEL
Pagina: 1