Toon posts:

[M35i] T9 tekst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai, ik hoorde gisteren dat je gsm ook woorden die je zelf vorm en T9 niet ondersteund, kan opslaan, zodat ie ze de volgende keer wel herkent.
Maar ik heb ff in m'n boekie gekeken, en daar zegt ie dat ie ze automatisch opslaat als je een woord 'manual' invoert, maar volgens mij werkt dat nie echt?!
Iemand die me misschien ff kan helpen?!

Verwijderd

Topicstarter
misschien iemand die weet hoe het werkt??

Verwijderd

Jaja ik weet het wel!!!
ik heb een sl45 en daar komt nadat alle woorden die de telefoon weet de tekst "leren"
Als je daar op drukt en het woord gewoon normaal in tikt en dan op "opslaan"
dan heb je t voor elkaar!!
simpel

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Dat is dus helaas niet het geval bij een SIEMENS M35I.
Ik heb em ook en vind het jammer dat die optie er niet is !
Woorden moet je dus steeds manual invoeren als je em wild gebruiken.... :(

Verwijderd

Bij mij onthield ie ze wel steeds gewoon hoor?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Heb een S35..en volgens mij moet ik em ook meer dan 1 keer manual intikken voordat ie het snapt. Heel raar.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Als je een woord manual intikt en daarna nog een spatie en vervolgens het bericht verzend dan onthoud hij hem echt.. maar je moet niet de spatie vergeten en je moet ook bericht verzenden of opslaan,.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56
Hmm, zeker ook niet als je een woord meteen manual (met #) gaat invoeren?

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Op zaterdag 27 april 2002 23:21 schreef Super__Nerd het volgende:
Hmm, zeker ook niet als je een woord meteen manual (met #) gaat invoeren?
nee dan ook niet nee

bij mij werkt het ook gewoon. maar wat al eerder gezegt is, je _moet_ een spatie erachter aan doen en je moet hem opslaan/verzenden, anders werkt hij dus niet

bij mij doet hij het gewoon want "Matsie" kent ie nu ook al :P

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff getest met opslaan, maar dan onthoud ie het niet bij mij. Zal zo eens proberen met verzenden.

Verwijderd

Ben zeer benieuwd of het gelukt is moet echt hoor..

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
We hebben het over een SIEMENS M35I toch nog steeds ?

Spijt me zeer. Ik sms al dik anderhalf jaar ermee en iedere keer moet ik toch dezelfde woorden manual in gaan typen.
Heeft gekloot met je telefoon via datakabel er iets mee te maken ?

Verwijderd

Heb zelf ook Siemens M35i en weet 100% zeker dat ie woorden onthoudt.

Sluit vaak SMS'je af met "mzzls" en geloof me, die staat er niet standaard in.... :D

Toch herkent ie 6,9,9,5,7 direct..

edit:
Geen datakabel

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt, hij onthoud de woorden inderdaad. Heb ik nog een vraagje... Hoe kan ik instellen dat de uitgaande sms'jes bewaard worden??

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 10:40 schreef kroot het volgende:
ja klopt, hij onthoud de woorden inderdaad. Heb ik nog een vraagje... Hoe kan ik instellen dat de uitgaande sms'jes bewaard worden??
Bij mij onthoud hij ze echt niet

Ik heb een postbank exemplaar, misschien zit daar verschil in?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• itsme
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 10:47 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Bij mij onthoud hij ze echt niet

Ik heb een postbank exemplaar, misschien zit daar verschil in?
Ik ben er al uit, de telefoon onthoud alleen woorden die nog geen bestaande toetsen combinatie waren, mzzls is een nog niet standaard bestaande combo, die onthoud dus wel, woorden die niet bestaan maar die met dezelfde toetsencombo een ander woord kunnen vormen onthoud ie niet.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
aha, dat zou wel kunnen ja, maar soms is het ook gewoon dat je een nieuw woord aan het einde van een zin hebt, en dan plak je er een punt achter en dan onthoud ie het dus niet!

Iemand die me ff kan zeggen hoe ik instel dat uitgaande sms'jes worden opgeslagen, ben namelijk het boekie kwijt!!

Verwijderd

Je moet ook als je het lijstje krijg met meerdere opties verder drukken dan Manual. Daar achter wil hij de woorden ook nog wel eens dumpen.

Bij mijn werkt het ook goed ik vraag me alleen af hoeveel woorden hij kan opslaan.

• itsme
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 10:59 schreef GloriX het volgende:
Je moet ook als je het lijstje krijg met meerdere opties verder drukken dan Manual. Daar achter wil hij de woorden ook nog wel eens dumpen.

Bij mijn werkt het ook goed ik vraag me alleen af hoeveel woorden hij kan opslaan.
Damn je hebt gelijk !!!

Na manual staan die woorden !!!

Geinig, al die woorden die ik de hele tijd manual deed staan erin :D

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 11:06 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Damn je hebt gelijk !!!

Na manual staan die woorden !!!

Geinig, al die woorden die ik de hele tijd manual deed staan erin :D
Geen Dank, gaan dank.

Of doe toch maar wel, Schreeuw GloriX is the Best!!!! *D

• itsme
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 11:44 schreef GloriX het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet maar dat is niet de gedachte er achter. Dussss.
Anyway, toch bedankt voor de tip ;)

* itsme is erg benieuwd naar de gadachte erachter

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 10:59 schreef GloriX het volgende:

Wow, weer wat nieuws geleerd over mijn (C35i) telefoontje :D. Die woorden na manual zie je ook pas als je verder drukt... Ze zijn "hidden" als het ware. Gaaf dat ik dit nu ook weet, thanx! :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:15
Op vrijdag 17 mei 2002 10:59 schreef kroot het volgende:
[..]
Iemand die me ff kan zeggen hoe ik instel dat uitgaande sms'jes worden opgeslagen, ben namelijk het boekie kwijt!!
Op siemens.nl staan de handleidingen in pdf:
manual
[url="http://href=http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Addon/an/nl/mw/hd/hd/m35_qr_nl_ndl_6.pdf"]quickstart[/url]
Pagina: 1