Toon posts:

Organiseren van een w2000 voor een klein groepje.

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een idee, let op.
Ik ben 21 jaar net begonnen aan MCSA ik heb al geruime hobby ervaring. Nu wil ik samen met een groepje mensen. (die de zelfde doel richting hebben). Wat te organiseren, ik heb ter beschikking een Dell Poweredge Server
en een aantal werkstations.
Wat ik nu wil doen is een netwerkje inrichten met het oog op ervaring opdoen.
Dus bijv. De server opnieuw inrichten met WIN2000 AD Server en bijv. ISA en Exhange 2000. Maar dan ook netjes en alles opschrijven settings enz. (er is hier een chello verbinding) en evt kunnen we een p1 met linux als router gebruiken.

Zijn er mensen +/- zelfde leeftijd met ook ruime ervaring (dus sorry geen newbies). Die dit ook leuk lijkt om een keer in een weekend te doen??

Mail me als je geintreseerd bent op
manga@ihnet.dhs.org
mail je leeftijd,doel,ervaring,woonplaats.
(mail ook wat je denkt dat jou toegevoegde waarde is..?? heb je ervaring met exchange?? met linux routers?? enz enz... maakt niet uit maar zo is het makkelijk om een groepje op te stellen)

En mischien kunnen we er wat leuks van maken.

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 19:21

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Past beter in NT denk ik zo i.p.v. PNS/ANS.

Ik denk dat het handiger is als je erbij verteld:
Waar op de aarde, plaats, provincie

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

Verwijderd

Topicstarter
De locatie is Amsterdam....

In zuid (goed bereikbaar openbaar vervoer).

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam:
Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Oftewel: Het reclame maken voor:
<li> Dienst(verlening).
<li> Website's en sitecheck's
<li> Evenementen.
<li> Wervingsacties van welke aard dan ook.
<li> Referrals in URL's opnemen.
<li> Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.

Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaasten van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.