Lucky Goldstar
neee
daar gaat me 6 jaar garantie op me gf 2mx
Verwijderd
en mijn gemodde geforce 1Op vrijdag 26 april 2002 16:58 schreef Koeskoes het volgende:
neeedaar gaat me 6 jaar garantie op me gf 2mx
Darn
Zat er aan te komen, maar ik zit hier nu dus wel mooi met twee garantieloze Elsa kaarten in m'n bak.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
k*t voor jeOp vrijdag 26 april 2002 18:13 schreef Abbadon het volgende:
DarnZat er aan te komen, maar ik zit hier nu dus wel mooi met twee garantieloze Elsa kaarten in m'n bak.
Verwijderd
Zover ik weet heeft een Distributeur(astra-Benelux) de garantie afhandelling van Elsa overgenomen. Dat geld zowiezo voor de kaarten die nu nog via hun geleverd worden. 2 jaar voor een bulk versie en 5 jaar voor de retail versies.
Hmm..nog mazzel dat de TV-out van m'n Powercolor GF3 eindelijk weer normaal kleur geeft, ik wilde 'm bijna omruilen voor een Elsa.
Niet?
[Specs]
En wat dachten we van veel quicknetters met hun ELSA modem? Zou der maar 1 kapot gaan QN wil m opsturen naar ELSA ofzow
gaat dan wel mooi fout...
klopt inderdaad, Astra- Benelux is er verder verantwoordelijk voor. Die leveren overigens best goeie service.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Hmmz, dat is in elk geval "goed" nieuws. Waar kan ik dat terugvinden?Op zaterdag 27 april 2002 16:46 schreef MaDLiVe het volgende:
klopt inderdaad, Astra- Benelux is er verder verantwoordelijk voor. Die leveren overigens best goeie service.
Idd, ik heb ook een Elsamodem.Op vrijdag 26 april 2002 19:11 schreef Boboga het volgende:
En wat dachten we van veel quicknetters met hun ELSA modem? Zou der maar 1 kapot gaan QN wil m opsturen naar ELSA ofzowgaat dan wel mooi fout...
Zou wel jammer zijn, want dat nieuwe modem hoef ik niet.
Is er geen mogelijkheid dat Elsa door een ander bedrijf opgekocht word die dan verder gaat met de productie?
Ik weet het niet, zou wel leuk zijn voor alle Elsa kaarthouders. Hetzelfde had Hercules een tijdje terug, die is toen door Guillemot overgenomen. Of zoiets met Elsa ook gebeurd dat weet ik helaas niet.Op dinsdag 30 april 2002 20:02 schreef Mpdrichel het volgende:
Is er geen mogelijkheid dat Elsa door een ander bedrijf opgekocht word die dan verder gaat met de productie?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
gelukig kan ik toch nog gebruik maken van mijn resterende 5 jaar garantie op mijn geforce 2 mx400 64 mb
Pagina: 1