Toon posts:

versterker probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik ging is een keer kijken hoe hard mijn versterker kon nou dat ding gaat redelijk hard maar ik kon maar 6 halen maar dat wist ik niet dus ik draai men versterker harden en harder. toen ik op 10 was hoorde je het egt hard maar 5 sec op 10 vond mijn versterker volgens mij niet egt fijn.dus ik hoorde men speakers ineens wat zachter gaan en daarna geen geluid, WEET IEMAND MISCHIEN WAT DAT IS. mijn ledje op men versterker brand nog wel.mijn boxen zijn niet kapot want als ik er een 9 volt baterij opzet hoor je nog wel storing. weet iemand mischien wat dat is plz help me

Verwijderd

Ik denk dat je de zekering opgeblazen hebt :P

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:29
Op vrijdag 26 april 2002 16:37 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Ik denk dat je de zekering opgeblazen hebt :P
Inderdaad, die kans is zeer groot, heb ik ook wel eens gehad met mijn oude versterker

Verwijderd

Topicstarter
en wat zijn dat voor dingen zijn dat kleine lichtbuisjes ofzo en kan ik die vervangen zoja hoe duur kosten ze

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15
Op vrijdag 26 april 2002 16:39 schreef desultan het volgende:
en wat zijn dat voor dingen zijn dat kleine lichtbuisjes ofzo en kan ik die vervangen zoja hoe duur kosten ze
LOL Lichtbuisjes :D
Het zijn heel even lichtbuisjes ja als ze kapotgaan.
We noemen ze ook wel glaszekeringen en die dingen zijn gewoon goedkoop.

Je kan ze gewoon vervangen ja door hetzelfde type.
Ik zou zegge, neem gewoon de ouwe mee naar de electronicaboer :)

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Of je eindtrap ligt eruit :( daar moet je niet blij mee zijn. Probeer eens andere speakers en een andere amp. kijk welke het echt niet doet want meten met een batterij dat is nix volgens mij je moet muziek horen of niet.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.

als ik het dan op mijn linker kanaal zet doen mijn boxen het wel weer :? dus is mijn rechterkanaal kapot. weet iemand hoe ik dat moet maken

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Kanaal kapot betekent een uitje naar de hifiboer voor een reparatie, tis ook niet echt slim met je amp op 10..... ;(

Verwijderd

thermische beveiliging kan ook nog volgens mij ..

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 16:48 schreef EricE het volgende:
thermische beveiliging kan ook nog volgens mij ..
:P, denk het niet :D, als je in de buurt woont wil ik hem wel ff voor je maken.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik woon in de buurd van rotterdam.

hey ik heb ergens een andere versterker van pioneer gevonden grijze ziet er wel beter uit maar als ik hem aan doe komt er rook uit een wit dingetje. weet iemand wat dat is of ik dat mischien op kan lossen

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
Op zaterdag 27 april 2002 17:57 schreef desultan het volgende:
nee ik woon in de buurd van rotterdam.

hey ik heb ergens een andere versterker van pioneer gevonden grijze ziet er wel beter uit maar als ik hem aan doe komt er rook uit een wit dingetje. weet iemand wat dat is of ik dat mischien op kan lossen
als we nou eens wisten wat voor een onderdeeltje dat witte dingetje is kunnen we misschien nog tips geven.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

hij is inmiddels van een afkoelban voorzien; over een week mag ie het weer proberen

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Afbeeldingslocatie: http://image.conrad.nl/pix/415/G1/415677G1.JPG

Zo eentje maar dan helemaal wit zegt ie :?

• Venkmen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08-2025

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

Op zaterdag 27 april 2002 16:05 schreef hervaz het volgende:
Kanaal kapot betekent een uitje naar de hifiboer voor een reparatie, tis ook niet echt slim met je amp op 10..... ;(
Lijkt me een goed idee hebben ze daar ook weer wat te doen. ik zouw niet je boxen vergeten mee te nemen dat wite ding zat dat in je versterker of in de box als het in de versterker zat is het waarschijnlijk ook een zekering of ander komponent wat door brand omdat je box sluiting heeft (box kaduk) sucses er mee :'(

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

• hervaz
  • Laatst online: 24-11-2025
Hallo hallo die ts is gebanned voor een week....heeft niet veel zin meer denk ik dit topic :)

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

Douw op slot dan :(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zaterdag 27 april 2002 19:36 schreef hervaz het volgende:
Hallo hallo die ts is gebanned voor een week....heeft niet veel zin meer denk ik dit topic :)
Wat heeft ie gedaan dan ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
Op zondag 28 april 2002 00:55 schreef tbusquet het volgende:

[..]

Wat heeft ie gedaan dan ?
uhm ff tellen hoor...

1..2..3..4..5 topics opgeopend naast deze in AV ..
Pagina: 1