HTML sluitpagina probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:00
Ik heb verschillende pagina's op het GoT gelezen die over dit onderwerp gingen alleen kon ik de oplossing op mijn probleem niet vinden.

Vraag: als je de onderstaande code bekijk in een browser zie je bij het plaatje van exit er omheel een blauwe rand verschijnen terwijl het plaatje gewoon wit is en zonder rand. Ik wil graag dat ik een geopent venster kan sluiten. Dit kan wel met het onderstaade code alleen werkt dit alleen onder windows machine's en niet onder MAC's. Is er een oplossing voor de rand en misschien ook wel een andere code voor het sluiten van het venster onder welke os dan ook??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<html>
<head>
<title>schoenen1</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
function MM_displayStatusMsg(msgStr) { //v1.0
  status=msgStr;
  document.MM_returnValue = true;
}
//-->
</script>
</head>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p> <a href="javascript:print()">[img]"plaatjes/printer.gif"[/img]</a><object id=window type="application/x-oleobject"classid="clsid:adb880a6-d8ff-11cf-9377-00aa003b7a11">
    <param name="Command" value="Close">
  </object><a href="#" onClick="window.Click();">[img]"plaatjes/exit.gif"[/img]</a></p>
</body>
</html>

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

border=0 in je imagetag opnemen.
En waarschijnlijk ondersteunt een MAC die object-tag niet, het is wellicht handiger om in plaats van window.Click() iets van window.close() te gebruiken.

Basic HTML & JS stuff...

Dit topic is gesloten.