Werkende combinatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Iemand vroeg mij wat met wat kon tegenwoordig. Nou weet ik het zelf ook niet echt meer, door al die nieuwe dingen, dus zou ik aan jullie willen vragen wat werkt.

Deze persoon, wil een AMD Athlon XP/MP (Wat is het verschil? Ja ik lijk een n00b).
PC2700 of PC3200 geheugen. (512mb)
Moederbord met UATA133 ondersteuning.

Nou is mijn vraag wat is een goede combi hiervoor. De nieuwste onderdelen mogen, aangezien het een Amerikaan is, dus hij kan alles kopen, maar het moet ook weer niet al te duur worden.

EDIT:

MSG to Admins: AUB even geen slotje, het is voor een "goed" doel. En ik probeer zelf ook op deze manier weer wat te weten komen, sinds die XP en P4 snap ik er niks meer van met al dat nieuwe spul.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Sorry, maar ik doe er wel een slot op. Veel zaken kun je terugvinden in de search: [search=xp mp] [search=PC2700] [search=xp moederbord]. De vragen van jou zijn gewoonweg te algemeen. Als ik 'm open laat krijg je a) allemaal adviezen in de trend van "Die moet je nemen, want die werkt hier perfect" b) dat jan en alleman hier zo'n topic opent. En hoewel het een forum is, wil dat niet zeggen dat je hier zomaar wat dumpt zonder er duidelijk zelf eerst wat voor gedaan te hebben. Dus gebruik de search, bekijk wat reviews, bezoek de moederbord fabrikanten site's en open een topic als je alsnog met een specifieke vraag blijft zitten :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.