Setup kan de partitie niet formateren. De schijf is mogelijk beschadigd. Controleer of het staion is ingeschakeld en correct aangesloten is.
Deze melding krijg ik nadat de 100% bereikt is van het formateren tijdens een schone win xp home installatie.
Het verhaal begon toen ik naar mijn mening datacorruptie kreej als gevolg van overklokken, maar dat hoeft niet. Soyo P4S Dragon Ultra met P4 1,8 512KB, 512MB Corsair PC2700, 2x Maxtor 60/7200. Ik had win net geïnstalleerd en wilde zien hoe ver ik kon komen. FSB op 120 gezet, maar toen wilde win niet meer opstarten. Recovery setup had geen resultaat.
Ik heb er 2 nieuwe HDD's in gezet, maar het probleem blijft.
Win XP duidt de HDD's tijdens de install als volgt aan:
Schijf van 114519MB, 0 met ID 0 op bus 0 (HPT3xx) [MBR]
Kan de MBR beschadigd zijn en zo ja, hoe los ik dat op?
Alvast bedankt
Deze melding krijg ik nadat de 100% bereikt is van het formateren tijdens een schone win xp home installatie.
Het verhaal begon toen ik naar mijn mening datacorruptie kreej als gevolg van overklokken, maar dat hoeft niet. Soyo P4S Dragon Ultra met P4 1,8 512KB, 512MB Corsair PC2700, 2x Maxtor 60/7200. Ik had win net geïnstalleerd en wilde zien hoe ver ik kon komen. FSB op 120 gezet, maar toen wilde win niet meer opstarten. Recovery setup had geen resultaat.
Ik heb er 2 nieuwe HDD's in gezet, maar het probleem blijft.
Win XP duidt de HDD's tijdens de install als volgt aan:
Schijf van 114519MB, 0 met ID 0 op bus 0 (HPT3xx) [MBR]
Kan de MBR beschadigd zijn en zo ja, hoe los ik dat op?
Alvast bedankt