het is mij weer Morpho met ze asus a7v en duron

Pagina: 1
Acties:

• Morpho
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10-2022
JA ben er weer :) nou kheb me asus a7v eindelijk en duron 700mhz nou hele systeempje in elkaar gezet niet overgeclocked een cooler die geschikt is voor tbird en duron van 800mhz tot 1.2 ghz erop gepleurt geen kewlings pasta erop ding aangesloten pc aan gepleurt

nou de kewler heb ik dus op de cpu fan van asus aangesloten en toen meteen gaan checken in de bios voor de temp nou die was dus op 65 graden EHEHEHEHE en mb was op 30 graden nou blijf de temp mar stijgen tot ongeveer 77 graden en dan ging die hele bios flippe ik dus effe asus manual erbij ik hem van jumper free gehaalt alles ingestelt op duron en de kewler op de power fan aangesloten pc weer opgestart meteen in bios temp gaan checken (alles tot nu toe met open systeem kast) ik gechecked en hij runde dus op 45 graden en mb op 30 graden
en deze keer hong de bios niet meer pc half uurtje laten draaien blijf stabiel op 45 graden

nou ik systeem kast dicht gedaan weer geboot temp gecheckt en nu bleef ie stabiel op 50 graden en de mb stond op 30 graden de rpm was 8860 en zie ik hem niet in een keer nar 32860 schieten en dan weer nar 17560 en dan weer terug nar 8860

nou mijn conclusie is dus ER IS ERGENS IETS VET MIS :P ken iemand mij misschien beetje wijzen op wat er verkeert zou kunnen zijn volgens mij is het de kewler niet is gewoon standard kewler grote heatsink en dan vette vent erboven op. nou zou graag jullie hulp inroepen :)

Morpho alvast bedank

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03 00:00
_WEL_ kewling pasta gebruiken misschien? :)

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• Morpho
kwee nie volgens mij is er iets serieus mis want ik wou net win me installeren en toen typte ik setup and hong ie gewoon in dos
mar toen ik win2k wou installeren ging ie wel gewoon ehehe RAAR

op het moment staat de kast open en zit de fan aangesloten op power fan temp is 41.5 graden en mb 40 graden denk dat ik het mainboard mar eens ga flashen misschien helpt dat wie weet

Morpho

Verwijderd

Eerder meegemaakt sowietsderguhlijks, met A7V en D600, temp door naar 58 graden;(, had ook pestopasta gebruikt, met die zooi eraf was de D600 inene veel kouwuhr.:)

Niet ieder coolpasta is coolpasta, er blijkt ook heissepasta op markt:(

• SpeedyG
  • Laatst online: 05-09 17:16

SpeedyG

Say Cheese !!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Niet ieder coolpasta is coolpasta, er blijkt ook heissepasta op markt:([/quote]Reb-OS keb het al vaker gezegd. Die tube tandpasta niet gebruiken op je proc!! Ook al staat er COOLMINT op dit betekent niet dat je het kunt gebruiken als coolpasta. :?:?

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

( ik heb dit topic maar overgeslagen. Doe mij alsjeblieft een lol en spel gewoon normaal nederlands. Ik moet hier verdomme eerst een vertaalslag plegen om te begrijpen waar het over gaat.

Morpho, wil je nou serieus geworden of niet ? Alle respect, maar jou manier van schrijven hoort gewoon niet thuis op een serieus forum. Vat dit niet op als persoonlijke aanval alsjeblieft. Gewoon normale spelling gebruiken. )

" Ik bedoel maah, ik ken auk de haagse Harry convetâh gebrùike voâh mèn hagtwâh vrage, maah daah schiet auk niemand wat mei op. " snap je ?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Morpho
is normaal nederlands tenminste op irc kan ik veel aan doen dat het een gewoontje is geworden en ja ik wil serieus genomen worden

hmmz effe toevoeging ik HEB HELEMAAL GEEN KOEL PASTA GEBRUIKT okie

snap gewoon niet dat die cpu temperatuur op 77 graden kan komen met een koeler die geschikt is voor 800 tot 1.2 ghz processors

Morpho

Verwijderd

Er wordt dus gezegd dat je dat WEL moet doen. Die pasta zorgt voor een betere hittegeleiding van de processor naar de heatsink.
Het spijt me wel hoor, maar 'De bios HONG'??
Ga normaal NL schrijven man.

Verwijderd

hebben jullie nog nooit van copperplate's gehoord...heb je die rootzooi niet meer nodig..en koelt stukken beter

Verwijderd

Ik heb nog nooit van copperplates gehoord, wel van coldplates. Ik vind het persoonlijk niet echt nodig om een cold-plate te gebruiken, maar als je processor heel erg warm wordt MET koelpasta is het een idee...

Verwijderd

of peltier elementen

• Morpho
hmm waar kan ik die coldplates krijgen en welke koel pasta zouden jullie adviseren

Morpho

• Daan
  • Laatst online: 05-09 12:10
- Copper/coldplates @ www.oc-shop.nl ware vriend!
- Arctic silver roels da place op koelpasta gebied! Tevens bij www.oc-shop.nl.

Suc6 :).

• Morpho
:) ke dan maar kheb hem lopend zit nu op het moment in win2k en de pc loopt al zo'n 3 kwartier met UT 16 bots met de kast dicht en geen extra fans in de kast ofzo "standard" koeler op de amd en de temperatuur is op het moment van spreken 54 graden en het geheugen 40 graden

is dit goed of slecht ??? hoorde een gast die had z'n amd overgeclockt naar 950mhz en die had een temperatuur van 41 graden

Morpho

• Daan
  • Laatst online: 05-09 12:10
Is netjes, die van mij loopt 750@800 op 72c met koetje full load :D. STABIEL! :P
Maar moet eerst es ff koelpasta [arctic silver] en koeler [chrome orb] halen voordat ik verder ga.. :).

• Morpho
hmmz loopt nu op 800mhz met koelingspasta temperatuur is tegen de 50 graden en mobo temp zo rond de 34 graden heb nog wel wat extra fans geplaats mar werkt nu goed eens kijken hoeveel bij 900mhz

Morpho
Pagina: 1