Switch brand telkens door?

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik heb een netwerk met 2 switchen, en 1 daarvan (8 ports) is al 2x doorgebrand. Laatst begon ie weer te stinken (en een beetje te roken), dus heb ik hem maar snel uit het stopcontact getrokken. De andere switch (5 ports) heeft nergens last van, ook niet in hetzelfde stopcontact. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn??

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

extreem brakke utp?

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Als ik alles precies hetzelfde houd, alleen de switch onwissel met de 5 ports heb ik nergens last van. Alleen bij deie 8 ports. Maar het is nu al de 3e in 2 weken die begint te roken??

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

nieuwe adapter?

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ook al geprobeerd, maar dat hielp ook niet.

Mijn foto's op Flickr.

• BOOTZ
  • Laatst online: 17-03 09:38
is iig een garantie-geval, en check je adapter en kabels eens, misschien dat daar iets misgaat. en anders een hele andere switch proberen (dus ander merk/type)??

Maak je eigen poll

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

steek eens een multimeter ertussen dan kan je misschien wat meer te weten komen en gewoon met de switch aan proberen.

Controleer of het ampere en de voltage wel overeen komen met de specificaties van het ding.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Die multimeter is wel een goed idee, ga ik proberen :)

Mijn foto's op Flickr.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:56

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op maandag 29 april 2002 17:27 schreef www.Goku.nl het volgende:
Die multimeter is wel een goed idee, ga ik proberen :)
Ms brakke batch ?
Anders kortsluiting ergens oid.. lijkt me stug als die 5poorts het wel vol houdt.. hmmm

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1