Samen staan we sterk!
www.tweakshop.nl en daar een chieftec bestellenOp vrijdag 26 april 2002 15:55 schreef BlizzarD het volgende:
Of chieftech
Ik denk dat ik de da-01bd ga kopen met alle casefans inc 1 extra. Is dat wat?
Samen staan we sterk!
dat vraag jij aan ons.. denk dat je het aan je zelf moet vragen...Op vrijdag 26 april 2002 16:04 schreef IkBenAlles het volgende:
Is dat wat?
a. > vind hem mooi
b. > functioneel
c. > mooi formaat
d. > handteerbaar
e. > te betalen
dat soort vragen moet je aan jezelf vragen.. niet aan ons..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Je begrijpt mij verkeerd. Ik vraag ook of jullie nog andere kasten weten die goed zijn waarvan ik niets vanaf weet...Op vrijdag 26 april 2002 16:14 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dat vraag jij aan ons.. denk dat je het aan je zelf moet vragen...
a. > vind hem mooi
b. > functioneel
c. > mooi formaat
d. > handteerbaar
e. > te betalen
dat soort vragen moet je aan jezelf vragen.. niet aan ons..
Reset yourself
Samen staan we sterk!
Kijk hier
Specs:
Ta=35 degree C
CPU: Intel Willamette 2.0G 75.3W
Power Supply total thermal consumption :90W
HDD: Seagate Barracuda ATA4 7200 rpm
System rear fan: Delta 8025 Axial Fan (maximum air flow= 35.31CFM; maximum air pressure= 0.159 in-H2O; 3000 rpm)
CPU Cooler fan: Everflow 7015 Axial Fan (maximum air flow=29.3CFM; maximum air pressure=0.169 in-H2O; 4800 rpm)
Testing Condition CPU Case Temperature
No Fan 76 degree C
One Fan (Top) 69 degree C
Two Fans 65 degree C
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Ik heb nu bij memo een chieftec bigtower met deurtje gehaald, lekker stil en enorm veel ruimte.
Xou dus ook voor een chieftec/antec ... enz gaan
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dat is alleen bij de oudere HQ-08 kassies ... de nieuwere hebben een voeding met temp gestuurde fan en maken helemaal niet zoveel geluidOp vrijdag 26 april 2002 16:42 schreef _Dutch-Force_ het volgende:
... maakt die aopen bij jou ook zo'n tering herrie, bij mij was dit namelijk wel het geval...
Samen staan we sterk!
Samen staan we sterk!
Bestaan niet. Als ze goed waren dan waren ze automatisch bekendOp vrijdag 26 april 2002 18:35 schreef IkBenAlles het volgende:
Oke nu hebben we de bekende merken gehad maar weet iemand onbekende goede merken?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Jij bent best grappigOp vrijdag 26 april 2002 18:38 schreef thedolf het volgende:
[..]
Bestaan niet. Als ze goed waren dan waren ze automatisch bekend

Verwijderd
He die heb ik ook, leuke kast, alleen die schuifklep valt haast niet te modden, en de fan aan de voorkant heeft geen ruimte om koude lucht van buiten aan te zuigen, vanwege te dichte luchtinlaten, als de klep omlaag is geschoven dan blokkeert ie helemaal de voorkant voor fansOp vrijdag 26 april 2002 18:58 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Jij bent best grappig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen ruimte voor fans aan de achterkant, 1 blow hole voor een 6cm fan, beetje weinig en te klein. Wel netjes afgewerkt van binnen
Al met al een zeer goede kast
Verwijderd
Die is dan ook niet goed want die heeft zo'n takke-schuifklepOp vrijdag 26 april 2002 18:58 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Jij bent best grappig![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
te koop bij www.oc-shop.nl
Heel mooie kasten (en beter dan chieftec enzo)
Die chieftec krengen ookOp vrijdag 26 april 2002 19:05 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Die is dan ook niet goed want die heeft zo'n takke-schuifklep
Fans? WaterHe die heb ik ook, leuke kast, alleen die schuifklep valt haast niet te modden, en de fan aan de voorkant heeft geen ruimte om koude lucht van buiten aan te zuigen, vanwege te dichte luchtinlaten, als de klep omlaag is geschoven dan blokkeert ie helemaal de voorkant voor fans
Geen ruimte voor fans aan de achterkant, 1 blow hole voor een 6cm fan, beetje weinig en te klein. Wel netjes afgewerkt van binnen
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik dan gezegd dat ik een Chieftec goed vindOp vrijdag 26 april 2002 20:09 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Die chieftec krengen ook
[..]
Fans? Water
Heb ik gezegd dat jij ze niet goed vindOp vrijdag 26 april 2002 20:21 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat ik een Chieftec goed vind
COolermaster heeft ook mooie cases.
DAt deurtje zit ik niet mee. Zolang het maar geen schuifiets is.
Samen staan we sterk!
Duh, dacht dat ik hier op het casemodding forum was, lijkt me voor een gemiddelde modder geen probleem om die minpuntjes om te zetten in een leuke mod.Op vrijdag 26 april 2002 19:05 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
He die heb ik ook, leuke kast, alleen die schuifklep valt haast niet te modden, en de fan aan de voorkant heeft geen ruimte om koude lucht van buiten aan te zuigen, vanwege te dichte luchtinlaten, als de klep omlaag is geschoven dan blokkeert ie helemaal de voorkant voor fans
Al met al een zeer goede kast
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
ik snap d'r geen snars vanOp vrijdag 26 april 2002 16:28 schreef Wolfje666 het volgende:
Aopen heeft pas een nieuwe kast gelanceerd, de H600A.

Check voor meer info dittuh: http://www.supermicro.com/Product_page/product-a.htm
Samen staan we sterk!
Verwijderd
www.rohald.nl
Gedverdemme, wat kan jij spemmen zeg !Op zondag 28 april 2002 17:04 schreef BlueSpirit_Megaladon het volgende:
Stuur wat pics naar mij van je casemod casemodsite@hotmail.com gooi er ook even wat specs bij.
-knip-
Meh!
Deze kast leek mij een mooie basis voor een caseMOD:
[topic=480262/1]
Going prijs is ongev. 135 euro, maar ik had 'm goedkoper
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com