Toon posts:

Race spellen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke videokaartkan ik het best gebruiken voor racespellen en een beetje webdesign????
- De Geforce 2 32 MB
- Een iets wat goedkoper kaart. Vobis 250 Piek??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Als je alleen op een beetje Need for speed achtige dingen mikt, kan je net zo goed een voodootje nemen of zo, scheelt centjes. Geforce is natuurlijk wel erg leuk, doe dan maar gewoon een GF2 MX. Choice is yours!!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wil je FSAA in de Racespellen (zier er beter uit (schijnt)) neem dan de Voodoo 5.5 ook is de 2D beter met de voodoo dan met een Geforce.

Maakt FSAA niet zoveel uit en werk je met een grote monitor voor je webdesign ga dan voor de Radeon. 2D beeldkwaliteit wordt in veel reviews vergleken met de G400 (da best) en 3D @ 32bits is ook erg mooi en erg snel. Ik heb van het weekend heel even NFS 5 gespeeld en het uitzicht was prachtig en GP3 draait ook als een speer. (ik heb dus een 32mb DDR Radeon)

Mochten die kaarten boven je budget liggen ga dan voor een Geforce MX. Erg veel waar voor je geld.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Het is natuurlijk een beetje subjectief, maar ik heb zelf een ASUS V7100T (@210/210), en daar ben ik heel tevereden over.
GP3-> perfect, alles voluit, hoogste res.
F1 2000-> zeer goed, 1024x768, alles op max quality (alleen forced FSAA gaat fout in dit spel. kan ie niet :()
Verder: Rallymasters, Rally 2000, deze ook, alles max, draait perfect:)

Verwijderd

Ik snap er niks van... ik heb een Asus6800 DDR. GP3 draait als een speer in 1024*768 en ook in 1280*1024 (met alle opties aan), MAAR F12000 is bijna niet vooruit te branden met alle opties aan in 1024*768. In 800*600 draait F12000 nog redelijk, maar ook niet helemaal van een leie dakje.

Dus volgens mij spoort dat F12000 niet helemaal en kun je beter GP3 als graadmeter gebruiken.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

F1 2000 is al eerder in de topics van Spielerij geweest. Unaniem brak verklaard wat engine betreft, je bent niet de enige.

Verwijderd

Als je iets koopt, koop het dan niet bij Vobis.
Is de meest arrogante shit zaak bij problemen.
Ik gebruik zelf de asus v6800 ddr, deze draait als een speer met alle F 1 sims die er momenteel zijn, wel is het zo dat F 1 2000 nergens opslaat.
Geef mij maar MGPRS 2 van ubisoft.

Veel plezier met je aankoop.

Verwijderd

[b]De [/b]kaart voor race games is de V5 5500. 4xFSAA is niet meer weg te denken wanneer je er eenmaal aan gewend bent geraakt.
Ik speel race games nooit meer zonder 4xFSAA. Het verschil is gewoon te groot.
Pagina: 1