• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09-2025
De Aldi heeft vanaf 1 mei een digitale camera.

Merk: Medion MD 9700 :?
- 4,1 megapixels
- 2x digitaal zoom
- 4,5 cm LCD kleurenbeeldscher m
- 32 MB Compact Flash
€ 389,-
Meer info: http://www.aldi.nl/index_nl.htm

Is dit wat? Zouden jullie tot aanschaf over gaan? Het is wel weer spotgoedkoop en misschien komt het wel gewoon uit de Sony of Canon fabriek...

Verwijderd

gebruik ff de search

dit is al het 100e topic hierover

verder kijken dan je neus lang is wil je

Verwijderd

hij geeft wel veel megapixel voor die prijs,
maar ik zouw niet zo gauw tot aankoop overgaan, het blijft een Medion :?

Verwijderd

Ik zou zeggen, kijk eens EFFE een paar topics lager.... |:(

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 15:30 schreef mightyspawn het volgende:
gebruik ff de search

dit is al het 100e topic hierover

verder kijken dan je neus lang is wil je
het is ook niet de bedoeling dat er geflamed wordt :(

maar indedaad hier is al een topic over zie ik :P
[topic=476533/1/25]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 19:03
tjongejonge...

't valt me wel op dat een aantal users behoooorlijk OVER-reacted reageren zeg...sjeez

Je kunt ook gewoon even de Link aan de topicstarteer doorgeven, en niet zeuren :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 15:33 schreef Cutebritney het volgende:
tjongejonge...

't valt me wel op dat een aantal users behoooorlijk OVER-reacted reageren zeg...sjeez

Je kunt ook gewoon even de Link aan de topicstarteer doorgeven, en niet zeuren :)
Inderdaad zie mij reply boven die van jouw :P

• ericck
  • Laatst online: 20-09-2025
Sorry mensen, ik dacht ben vast de eerste die het ziet dat die aanbieding er is :)

Voortaan gewoon even de link plaatsen naar het topic dan weet ik genoeg.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:46

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Grrrr... |:(
Zoeken, en uit je doppen kijken.

Whatever.

Verwijderd

Tis natuurlijk goedkoop, maar heb je dan ook wat. Heb zelf diep in mijn buidel getast en een Sony PC6 gekocht.

Tijdens mijn afgelopen ski-vakantie was er ook iemand met zo'n Aldi camera, en wat er is opgenomen schokt nogal. Ik bedoel bbbbiiibbbbeeerrreeennnn.... :'(

Mijn camera heeft steady shot, en dat helpt toch echt wel goed. Dus ik zou nooit eentje kopen zonder steady shot. Kan'em bij mij zelfs uitzetten, en het verschil is enorm.

Wat ook leuk is dat er een DV-in op zit, die is namelijk voor de meeste camera's in Europa software matig uitgezet. Met DV-in is de camera namelijk een digitale opneem ding, en dan is de invoerbelasting veeeeeellll hoger.

Maar voor een relatief prikkie kan je semi-legaal een widget kopen (www.twintek.nl) die die dv-in aan kan zetten. Das dan digitaal opnemen, bewerken op de PC (wel even een firewire kaartje aanschaffen) en digitaal terugzetten op digitale tape. Dit alles zonder kwaliteits verlies :)

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 00:29
Op vrijdag 26 april 2002 15:30 schreef enigma het volgende:
hij geeft wel veel megapixel voor die prijs,
maar ik zouw niet zo gauw tot aankoop overgaan, het blijft een Medion :?
Heb je al zelf ondervonden dan Medion een slecht merk is?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op vrijdag 26 april 2002 20:35 schreef EchtWel het volgende:
Tis natuurlijk goedkoop, maar heb je dan ook wat. Heb zelf diep in mijn buidel getast en een Sony PC6 gekocht.

Tijdens mijn afgelopen ski-vakantie was er ook iemand met zo'n Aldi camera, en wat er is opgenomen schokt nogal. Ik bedoel bbbbiiibbbbeeerrreeennnn.... :'(

Mijn camera heeft steady shot, en dat helpt toch echt wel goed. Dus ik zou nooit eentje kopen zonder steady shot. Kan'em bij mij zelfs uitzetten, en het verschil is enorm.

Wat ook leuk is dat er een DV-in op zit, die is namelijk voor de meeste camera's in Europa software matig uitgezet. Met DV-in is de camera namelijk een digitale opneem ding, en dan is de invoerbelasting veeeeeellll hoger.

Maar voor een relatief prikkie kan je semi-legaal een widget kopen (www.twintek.nl) die die dv-in aan kan zetten. Das dan digitaal opnemen, bewerken op de PC (wel even een firewire kaartje aanschaffen) en digitaal terugzetten op digitale tape. Dit alles zonder kwaliteits verlies :)
we hebben het hier over een fotocamera :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 17:38
Kijk maar eens op de duitse Aldi site, en dan actueel kiezen.

Dan zie je :
A:
Beter plaatje dan op de Nl site
B:
Een aantal onderdelen van deze Cam bij naam genoemd,
ccd is van Sony, Objectief van ricoh,

Dat zijn toch geen kleine namen imho :Y)

Medion is net als in Duitsland Foto Quelle een grote speler als het aan komt op consumenten elektronica.Zij kunnen dus bij "grote" merken aankloppen met de vraag wat speciaal voor hun te fabriceren.Foto quelle doet dat ook, hun digi. foto camera's worden o.a door Minolta gemaakt( zelfde als s 304 en s 404, maar dan met quelle logotje)

Zit ook meer bij btw , dus ipv gewoon vier "prut"alkaline batterijen gewoon een lader met vier Mi-Cd batterijen.

Prijs in nederlandse foto zaken van Quelle was voor mij niet interessant genoeg, mijn digicam komt uit Duitsland.

Wel een Minolta Dimage s 404 Btw........................ :+

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• OgWok
  • Laatst online: 09-03 08:11

OgWok

U.N.C.L.E.

Door wie de camera wordt gemaakt weet ik nog niet, maar hij staat wel in de pricewatch als Jenoptik JD4100Z3.

Ook wordt de camera in Duitland geleverd door Rollei als D41 com. (wat een naam, maar ja).

Alleen het Rollei voorkantje ziet er iets anders uit, met bolletjes. Rollei heeft ook Engelse drivers op zijn site staan, als de Duitse Medion drivers niet bevallen 8-)

Als Rollei deze camera ook onder zijn naam verkoopt, dan kan dit geen slechte camera zijn, dacht ik zo *D

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Pagina: 1