Nero 5.5.8.0 (bijna) geen overburning meer??

Pagina: 1
Acties:

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-04 18:35
Ik heb dus m'n oude Nero 5.0 (build weet ik zo niet) geupdate naar 5.5.8.0 omdat die andere dus gewoon echt niet liep met Windows XP Pro (blauwe schermen :'( met register-fouten, spontane reboots, trage PC, enz, enz) ... maar nu kan ik zowat niet meer overburnen. Ik heb een Plextor 16x10x40 IDE en met die vorige Nero kon ik toch minimaal tot 715MB (MB ja, geen bytes nee) overburnen op dezelfde CD's die ik nu ook gebruik (TDK CD-R80min Reflex Ultra up to 24x). Nero geeft bij de CD-info dat de "Available Capacity 79:57,73 min = 703MB is ... en dat is dus gewoon de standaard grootte van de CD-R. Volgens deze nieuwe Nero ondersteunt de brander trouwens gewoon Overburn ... maar waarom doet ie dat dan niet??

Heeft iemand anders dit ook al gemerkt? Ik vind 't mooi klote want nu passen heel wat DivX-en dus niet meer op m'n CD'tjes :(

Is hier wat aan te doen :? (klooien met files of register is eventueel geen probleem 8-)).

• Wouter!
Okey ... laat maar, de nieuwe update neemt de instellingen van de oude installatie niet over en bovendien zat ik een beetje te slapen. Ik moest alleen even één vakje aanvinken :).

Tnx anyway!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04 14:59
np :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Tis weer vrijdag :+ :z

• Wouter!
Op vrijdag 26 april 2002 16:54 schreef vwk het volgende:
Tis weer vrijdag :+ :z
Yep :) ... ik heb al zoveel van dit soort dingetjes gehad vandaag :(
Dat wordt nog wat als ik zo naar m'n werk moet, dan kan ik het niet maken om allerlei dingen aan klanten vergeten te vertellen :+