Toon posts:

[Flash 5.0] paswoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een site waar ik ook een paswoord protection in wil gebruiken. Nu staat deze site op de webspace van mijn ISP, dus normale scripts enzo kan ik niet gebruiken.
Nu heb ik besloten om de paswoorden, omdat het toch maar om een paar gaat, in het actionscript van flash te zetten.
Alleen had ik ergens gelezen dat dat niet zo veilig is.

Mijn vraag: Kan iemand op een of andere manier de paswoorden achterhalen?

Als je namelijk naar de source kijkt van de inetpagina, dan zie je dat hij alleen verwijst naar een swf file.
Maar toch ben ik er niet helemaal zeker van.

Verwijderd

Als jij paswoords in een swf zet, heb ik ze er binnen 10/20 sec uit.......niet doen dus.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 26 april 2002 15:16 schreef Pum het volgende:
Ik ben bezig met een site waar ik ook een paswoord protection in wil gebruiken. Nu staat deze site op de webspace van mijn ISP, dus normale scripts enzo kan ik niet gebruiken.
Nu heb ik besloten om de paswoorden, omdat het toch maar om een paar gaat, in het actionscript van flash te zetten.
Alleen had ik ergens gelezen dat dat niet zo veilig is.

Mijn vraag: Kan iemand op een of andere manier de paswoorden achterhalen?

Als je namelijk naar de source kijkt van de inetpagina, dan zie je dat hij alleen verwijst naar een swf file.
Maar toch ben ik er niet helemaal zeker van.
Als je dat swf filetje download en dan opent met notepad kun je daar de passwords zo uithalen... niet echt veilig dus.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het hem nou net...dat kun je toch niet downloaden omdat niemand access heeft tot mijn webspace account.

Toch?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

wat je mogelijk kunt doen is een flash actionscript maken dat ROT13 encoded, ipv het wachtwoord hard op te slaan kun je met de ROT13 laten checken.

nog steeds niet geheel krakvrij, maar het voorkomt wel de 10-seconden kraak
niemand access heeft tot mijn webspace account
:D als je een echt klote provider hebt ja, maar veel mensen hechten aan webruimte die wel bereikbaar is.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 15:19 schreef Pum het volgende:
Dat is het hem nou net...dat kun je toch niet downloaden omdat niemand access heeft tot mijn webspace account.

Toch?
hoe wil een bezoeker dan die pagina downloaden? Die flashfile wordt gewoon gedownload hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 15:21 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

hoe wil een bezoeker dan die pagina downloaden? Die flashfile wordt gewoon gedownload hoor :)
Ja dat dacht ik ook. Onder C:\Documents and Settings\mijn naam\Local Settings\Temporary Internet Files komt namelijk mijn swf file voor. Wanneer ik die open met notepad...dan zie je niks anders als de sourcecode van die file...of te wel onbegrijpelijke taal.
Nu zou je wel kunnen proberen om er in flash zelf achter te komen door de swf file in te laden...maar voor zover ik weet kom zonder de fla file niet erug ver.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 15:58 schreef Pum het volgende:

[..]

Nu zou je wel kunnen proberen om er in flash zelf achter te komen door de swf file in te laden...maar voor zover ik weet kom zonder de fla file niet erug ver.
Oh, jawel hoor... :), ook al zijn dat nogal trieste truukjes...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 april 2002 16:03 schreef B-Top het volgende:

[..]

Oh, jawel hoor... :), ook al zijn dat nogal trieste truukjes...
Ik neem het maar van je aan...dus ik zet ze er niet in. Ik kom namelijk niet verder dan het importeren van de file...en als je dan naar de buttons kijk...dan zijn het eigenlijk geen buttons meer..maar symbols met graphic behavior. Er staan dan geen actions meer in.

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Op vrijdag 26 april 2002 16:18 schreef Pum het volgende:

[..]

Ik neem het maar van je aan...dus ik zet ze er niet in. Ik kom namelijk niet verder dan het importeren van de file...en als je dan naar de buttons kijk...dan zijn het eigenlijk geen buttons meer..maar symbols met graphic behavior. Er staan dan geen actions meer in.
je moet hem ook niet importeren :) als je hem opent met kladblok, zie je allemaal onbegrijpelijke code, behalve de de naam & inhoud van de variabelen :D

mijn T.net systeemspecspagina

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

En er is ook nog een AS viewer te krijgen, waardoor al je script gewoon kan bekijken. Niet doen dus...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Pagina: 1