Toon posts:

Beste PC kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Ik heb ben een beetje raar, ik heb een staatslot en als ik wat zou winnen wil ik een hele goede pc ongeacht het geld. Nou wil ik weten, waar kan ik een moederbord kopen waar 4 processoren op kunnen en 4 geheugen slots? Want dan wil ik 4 processoren van 2,6 Ghz en 4 geheugen slots van 512MB Intern (of zijn er al grotere?), een 10000 RPM Maxtor 72 Gig HDD,een 22" monitor en de allerbeste en nieuwste Geforce 4 (welke is dat eigenlijk). Waar kan je zulke dingen kopen???
Dank u

ps: En kom nou niet met antwoorden van de Staatsloterij win je toch niet, ik wil het gewoon even weten

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er zijn al mobo's met 8 proc slots....

Kunnen Itaniums in. 8 wel te verstaan :)

Hebben iets van 16 RAM slots voor RD(?) ram (8GB in totaal)

Maarja, het heeft volgensmij niet echt veel zin als je niet aan EXTREME multi tasking doet.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Bij de tweakers buyersguide van february staat de God-Bak.
Zoiets zoek je zeker..

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 15:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
Ik heb ben een beetje raar, ik heb een staatslot en als ik wat zou winnen wil ik een hele goede pc ongeacht het geld. Nou wil ik weten, waar kan ik een moederbord kopen waar 4 processoren op kunnen en 4 geheugen slots? Want dan wil ik 4 processoren van 2,6 Ghz en 4 geheugen slots van 512MB Intern (of zijn er al grotere?), een 10000 RPM Maxtor 72 Gig HDD,een 22" monitor en de allerbeste en nieuwste Geforce 4 (welke is dat eigenlijk). Waar kan je zulke dingen kopen???
Dank u

ps: En kom nou niet met antwoorden van de Staatsloterij win je toch niet, ik wil het gewoon even weten
Ga ik toch de stoute schoenen aantrekken >:) win eerst de staatsloterij maar :P

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:48

Rollerjooster

OhNoNotHim

Forza Mucca!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Koop gewoon onze ASCI White over :P

Verwijderd

het is zowieso zinloos om 4 cpu's op je moederbord te planten, heb je geen zak aan als je hem een beetje als game pc gaat gebruiken (want dat zal wel als je een geforce 4 wil.

en dit soort vragen "stel mijn pc samen" wordt niet echt gewaardeert hier, en er zijn algemene topic's voor.

en je wint de staatloterij toch niet :P

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

[/onzin]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.