• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 15:47

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
Zoals topic titel al heeft iemand er wat ervaringen mee?? (foto's??)
In de pricewatch staat hij voor 197 Euro's en verder wil ik hem gaan gebruiken voor huis tuin een keuken gebruik.
Tevens valt hij binnen mijn budget want echt meer dan 200 Euro wil ik niet uitgeven voor een digi-cam.

Verwijderd

kijk op
http://a2b.isflex.nl
dat zijn foto's gemaakt met de olympus c-100
maar niet door mij maar een jongetje uit mijn klas

Verwijderd

Ik ben de gelukkige owner van zo'n nog goedkoop type met alles er op en aan............
En ben er zeer tevreden mee, ik heb een 64Mb SmartMedia-Card
daar gaan 100 stuks met de grootste resolutie, dat is 1280x960
ongecomprimeerd er op !

Waar je wel op moet letten zijn de prijzen van Geheugenkaartjes
Vobis heeft ze van SANDISK vor 68euro, terwijl ik ze bij DynaByte voor diezelfde SanDisk 64Mb 49euro betaalde, wat ik al een hoop geld vind!

Foto's kan ik niet laten zien qua resolutie, wel qua lichtmeting bij mooi weer en tegenlicht, en REDEYE-REDUCTION werkt allemaal erg goed.

mijn Olympus en nog veel meer.

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-02 12:56
Ik heb em nu twee weken en ik ben er erg blij mee. Hij maakt erg mooie foto's, en is erg makkelijk in het gebruik. Reken trouwens wel op minimaal 70 euro aan accessoires. Je hebt echt een kaartje van 32mb nodig, en een oplader + 4 nimh batterijen.

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
Thx voor de reacties denk dat ik deze binnenkort maar ga kopen.

Verwijderd

Frankey, dan zet je ook je ervaringen hierneer he?

succes, en het is een goede koop voor dit geld!

• Struis

Struis

Tis wat he.....

Topicstarter
Zal ik zeer zeker doen

Verwijderd

Heeft iemand ook ervaring met afdrukken op fotopapier met deze camera? Ik zit er ook over te denken deze te kopen maar mijn ouders willen er ook foto's op fotopapier mee zien.

Verwijderd

Ohja kijk ook eens hier [topic=426753/34/25] Daar heeft ene Fuego wat foto's gemaakt met de c-100 die zien er echt super uit voor dat geld!

Verwijderd

En het is zelfs zo dat je digitale opnamen relatief goedkoper zijn met afdrukken dan dat je zelf op je kleuren/foto-printer zou doen!

Kijk maar eens in PRICEWATCH staan erg veel leveranciers
voor 199euro....

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 03:38 schreef harry het volgende:
En het is zelfs zo dat je digitale opnamen relatief goedkoper zijn met afdrukken dan dat je zelf op je kleuren/foto-printer zou doen!
Dat is inderdaad zeker zo! Ik ben 27 eurocent kwijt voor een 10x15 foto. Daar kan ik het zelf niet voor printen. Alleen al dat glanspapier is duurder.

Verwijderd

Is 10 x 15 mogelijk met een 1,3 mp camera?

Verwijderd

Ja zeker en zelfs 1 stap hoger(dan ga ik wel uit van een camera met goede optiek, geen Trust bv.)

Dit kun je bv bij een Online afdrukcentrale op een schema zien, Quelle, CombiStrik enz...maar dan ga ik wel uit van de hoogste resolutie!
Pagina: 1