Toon posts:

DVD Geript!! maar Creative PC-DVD win hem niet....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een nieuwe dvd speler
Creative Encore 6x PCDVD + DXR3 Kaart!
ik heb Lake_Placid (DVD) gehuurd en daarna naar mijn HD geript!! :) naar 1VOB file
maar als ik deze vob file wil openen met Creative PC-DVD Player (zat bij de dvd)
dan krijg ik deze melding

Creative PC-DVD Open File Error
"The file you have selected cannot be identified.
the file is either corrupted or of an unsupported format."

Maar als ik de vob file open met Windvd 2000 dan doet hij het wel (maar dan decodeert mijn DXR3 kaart het beeld niet (en dan schokt hij aleen maar!!)

Iemand een oplossing!

Verwijderd

Volgens mij geef je min of meer zelf al het antwoord op je vraag. PC-DVD ken ik niet eerlijk gezegd, maar ik denk niet dat deze losse VOB bestanden kan afspelen, dat kunnen meerdere DVD speler trouwens niet, vandaar die foutmelding. WinDVD kan dit dus wel, maar zal dit volledig software matig doen en dus je DXR3-kaart links laten liggen. Waarschijnlijk is je systeem niet krachtig genoeg om dit geheel software matig te decoderen en gaat dus schokken. Ik weet niet wat voor systeem je hebt, maar dat zou wel een logische verklaring zijn voor je problemen.

GrTnX Corleone.

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Ik heb hetzelfde probleem, met dezelfde set. Maar bij mij crasht m'n hele systeem zelfs als ik zoiets probeer. Maar ook bij 'normaal' afspelen van DVD's crasht 'ie nog wel 's met de Creative drivers / player. Kheb net de Hollywood drivers geinstalleerd ipv de brakke creative drivers, en dat was al wel een behoorlijke verbetering. Heb daarna echter nog niet geprobeerd of het openen van losse vob bestanden wel gaat. Wat ik wel weet is dat het puur een afspeel probleem is, het rippen gaat goed. Heb ik namelijk getest bij m'n buurman, die kan de files (softwarematig) wel afspelen.

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

dat ze geen losse vobs kunnen afspelen heeft volgens mij te maken met de beveiliging oftwel macrovision. Probeer maar eens via de tv-out van je H+ (of kloon) een dvd op vhs te zetten dit lukt ook niet.

Nou is het trouwens niet zo moeilijk om die macrovision te omzeilen ;)

Verwijderd

Topicstarter
zeg: iGadget
waar kan ik die Hollywoord Drivers downloaden!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Sub, dat gaat wel als je maar ff de DVD met CladDVD naar je HDD ript en CladDVD de macrovision copy protection eruit laat vissen

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:42
Ik gebruikte altijd DeCSS, dan heb je wel meerdere VOB bestanden.

Gebruikte ik vooral voor trailers enzo,
mijn Dxr3 kaartje pakte um prima

Verwijderd

Topicstarter
zijn er ook nog andere dvd spelers (die de DXR3 kaart onderstuenen!)

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Voor de Hollywood drivers moet je ff zoeken op tweakers, zo heb ik ze ook gevonden. Die drivers zijn geschreven voor de MPEG2 kaart, niet voor de speler. Maakt niet uit welke speler je d'r aan hangt.

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

Topicstarter
ik kan die drvers nergens vinden!! (die hollywood drivers)
!
Pagina: 1