Toon posts:

gratis internet inbelnummer upc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vage title maar kon niets beters verzinnen.
Mijn vraag: kent iemand een gratis internet provider zoals myweb ofzo die een inbelnummer heeft dat draait op upc telefonie beginnend met 77 ofzo geloof ik. In verband met korting als je upc telefonie heb en naar andere upc "abonnees" belt. Zou wel wat kunnen schelen lijkt me :)
regio amsterdam

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik weet nie precies wat je bedoelt maar ik een abbo bij ontelnet.........25 per maand en dan kun je 50 uur gratis interneten..................www.onetel.nl

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
check de inbelnummers van Freeacces eens...mischien dat daar iets tussenzit :?

(die zijn niet overgestapt op de 06- gedoe...)

Verwijderd

Topicstarter
tnx 4 d replies die freeaccess heeft inderdaad een 77 nummer ze hebben gene gratis email maar dat is geen drama

hmm nou weet ik eigenlijk niet zeker of het goed is, weet iemand een manier om te tjekken of een nummer van upc of kpn gebruik maakt?

Verwijderd

maybe off-topic maar leuk om te vertellen.
Vroeg....toen ik nog gebruik maakte van een 9600 baud modem had ik een 0800 ( toen 06 meen ik) waarmee ik met een super lange dial string gratis in kon bellen bij een of ander bedrijf in Ierland. Was echt lachen, zijn ze ook nooit achter gekomen, of anders gezegt, ik heb er nooit wat van gehoord >:)

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:05 schreef S0URCE het volgende:
tnx 4 d replies die freeaccess heeft inderdaad een 77 nummer ze hebben gene gratis email maar dat is geen drama

hmm nou weet ik eigenlijk niet zeker of het goed is, weet iemand een manier om te tjekken of een nummer van upc of kpn gebruik maakt?
je kunt ranges tel. nr's geloof ik checken bij de opta--> http://www.opta.nl

Verwijderd

Topicstarter
Hehe de goede ouwe tijd ik herinner me ook dat soort truukjes :)

Maar je tip van de opta heeft geholpen en helaas het nummer van freeacces is van castel n.v. niet van upc dus dat wordt verder zoeken..
Pagina: 1