Toon posts:

Offline flash installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Flash installeren vanaf een cd moet mogelijk zijn, maar hoe?! Is hier iemand die mij ff kan helpen, ik heb dus een flash movie op een cd, ik heb reeds een check dat ie kijkt of flash geinstalleerd is. Is dat niet het geval dan moet deze geinstaleerd worden offline (zonder gebruik te maken van het internet) en vervolgens het filmpje starten.

Alle hulp is van harte welkom tnx in advance......mzzl ;-)

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 13:25 schreef EuropeTelematica het volgende:
Flash installeren vanaf een cd moet mogelijk zijn, maar hoe?! Is hier iemand die mij ff kan helpen, ik heb dus een flash movie op een cd, ik heb reeds een check dat ie kijkt of flash geinstalleerd is. Is dat niet het geval dan moet deze geinstaleerd worden offline (zonder gebruik te maken van het internet) en vervolgens het filmpje starten.

Alle hulp is van harte welkom tnx in advance......mzzl ;-)
Als je flash5(zit vast ook bij 4 of MX) installeerd, dan krijg je onder macromedia\flash een map Players\Realease. Daar staat een setup file voor de standaard flash player genaamd flash32.exe :)

Verwijderd

Topicstarter
Yeh okee dat klopt......maar nu heb ik nog een probleempje en dat is hoe zorgen we ervoor dat hij die file niet gaat downloaden maar automatisch geinstalleerd wordt. tnx! (8>

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Waarom maak je er geen projecter file van?

Flickr

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 13:42 schreef DeFeCt het volgende:
Waarom maak je er geen projecter file van?
Idd, gebruik je naast flash ook html ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
In het kader van gebruiksvriendelijkheid (ahum) hebben we inderdaad ook een exe file gemaakt....maar vanuit die file komen de grbuikers uiteindelijk op een site.....nu was mijn idee om al voor ze op de site te komen het probleem van het niet beschikbaar zijn van de plugin te ondervangen.....vandaar! :Y)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

ik weet niet of je vanuit een swf een fscommand kan geven, lijkt me lastig. Zou ik allerlei leuke codes uit kunnen gaan voeren.

http://www.actionscripts.org/tutorials/beginner/exec_files/index.shtml

Kijk hier eens naar, volgens mij kun je vanuit swf files alleen maar fscommand execs uitvoeren als je de flash player hebt geinstalled, die heb je niet, dus kun je ook niet installen. (ook wel vicieuze cirkel)

Verwijderd

Topicstarter
:7 BETER :P
Ik heb een oplossing gevonden......ga gewoon met

on (release) {fscommand ("exec", "start\texplorer.exe");fscommand ("exec", "cmd\t/c\texplorer.exe");}

die flash executable installeren alvorens de gebruiker door te sturen naar de site..... *D

Verwijderd

Topicstarter
Ja >:) ik weet het ik ben lastig maargoed nu heb ik dus nog een vraagje |:( en dat is hoe ik ervoor kan zorgen dat de dos prompt die geopend wordt geminimaliseerd (of met op te geven schermgrootte) wordt geopend?? (8>

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 14:19 schreef EuropeTelematica het volgende:
Ja >:) ik weet het ik ben lastig maargoed nu heb ik dus nog een vraagje |:( en dat is hoe ik ervoor kan zorgen dat de dos prompt die geopend wordt geminimaliseerd (of met op te geven schermgrootte) wordt geopend?? (8>
PIFje aanmaken :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://www.google.nl/search?q=pif+virus&hl=nl&lr=

kun je misschien beter meteen een mooie subseven trojan op de computer van je gebruikers installen :) .... bij flash MX heb je nog het probleem dat je execs in de fscommand folder moeten zitten. Ga dus vooral goed checken op pc's met verschillende flash versies.
Pagina: 1