stofzuiger (case)mod

Pagina: 1
Acties:

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.numatic.co.uk/cat00201/l0200003.jpg

Ik ben dus van plan op deze vriendelijk stofzuiger eens onder handen te gaan nemen.
Ik ga er in de eerste instantie een oude 486 in (proberen) te modden, dit aangezien het mijn eerste case(stofzuiger)mod is/gaat worden.
Ik heb hiervoor gekozen omdat ik dit nog niet ben tegengekomen, en het ziet er leuk uit. En het is nog draagbaar ook.
Nu aan jullie een vraag is dit een beetje origineel of zijn jullie al eens zoiets tegengekomen.

verder zal ik hier regelmatig,(in ieder geval proberen) mij vorderingen te melden met pics.

Ik hoor het graag wat jullie ervan vinden, tips zijn natuurlijk ook altijd welkom

ComputerSpecs

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ziet er geinig uit. En dan met een fan in de slang... >:)

• Mighty_Xa4
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 16:13
Is wel al een stofzuigermod geweest (2x dezelfde ofzo), ik heb alleen geen zin om het draadje weer te zoeken.

Maar dit buiten beschouwing, ik wens je veel succes ermee en laat het eindresultaat ook hier zien.

Good Luck >:)

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 09:45
Je moet het wel doen als je het zelf graag wil, niet om alleen maar orgineel te zijn.

Als je het gaat doen zou ik een andere stofzuiger nemen (een ronde is volgens mij erggg lastig.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 13:35 schreef TukkerTweaker het volgende:
Je moet het wel doen als je het zelf graag wil, niet om alleen maar orgineel te zijn.

Als je het gaat doen zou ik een andere stofzuiger nemen (een ronde is volgens mij erggg lastig.
Rond is errug lastig maar wel erg stoer

• *Dutch-Force*
ik weet dat een ronde lastig is maar ik vind deze kei gaaf daarom wil ik proberen hier een pc in te krijgen.
En nee ik doe het niet alleen om origineel te zijn maar het is natuurlijk wel altijd leuk als je een keer eens iets nieuws ziet (toch ???)

ComputerSpecs

Verwijderd

iemand heeft het al eerder gedaan, weet niet meer wie en weet niet meer waar :D

maar het is een cool idee

Verwijderd

Linkje.. alleen de plaatjes doen het helaas niet meer

[topic=338374/1/25]

• *Dutch-Force*
met dezelfde stofzuiger, of gewoon een stofzuiger mod ??

edit:

Heb effe op zijn site gekeken, daar staan wel plaatjes op.
Gelukkig is het niet dezelfde stofzuiger, had ik echt niet gaaf gevonden.

ComputerSpecs

Verwijderd

een stofzuigermod

• Mr.Wop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 13:17
Kijk maar uit dat er niet iemand zo slim is om hem te gaan gebruiken!! Zit je mobo + rest onder 't stof!! :P
Pagina: 1