Ik heb een laptop (Compaq Armada M700) Maar mijn muis (dus interne van me laptop) beweegt uit zichzelf, en dan bedoel ik dus heeeeeeeeeeeel erg snel naar beneden gaan enzo. Iemand die hier een oplossing voor weet ?
Misschien helpt het als je de muis opnieuw calibreert.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
En hoe moet ik dat gaan doen ? Het is trouwens waarschijnlijk niet software matig, ik heb al erratic mouse enzo geinstalled maar niks werkt en ik vind het nu wel irri worden.
Het is trouwens niet altijd, maar gewoon afentoe ik weet niet waardoor het komt.
Het is trouwens niet altijd, maar gewoon afentoe ik weet niet waardoor het komt.
eruit halen, schoonmaken (alcohol en wattestaafje) en opnieuw calibreren...
Okay dat ga ik dan maar is proberen, bedankt iig en helemaal bedankt als het gaat werken
ps. Nu nog alcohol vinden
ps. Nu nog alcohol vinden
Dit is gewoon een laagje vuil op je touchpad.
Even schoonmaken, en weg is je probleem.
Je muis denkt dat er nog een vinger op zit.
(Sorry, net te laat)
Even schoonmaken, en weg is je probleem.
Je muis denkt dat er nog een vinger op zit.
(Sorry, net te laat)
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Pech! Ik heb net hetzelfde gehad, ook met een M700. Naar het schijnt is dat een ICtje dat kapot is (wordt dan snel te warm). Gewoon de interne muis uitschakelen en er een externe aanhangen was het enige dat werkte bij mij. (Niet dat ik dat erg vond - ik haat touchpads).
mwa ja okay, ik heb trouwens geen touchpad maar ik denk niet dat dat erg verschillend zal zijn. Dat van dat IC'tje kan het wel is zijn ja.
Verwijderd
Wijst er vaak op dat de bovenste laag v/d touchpad verstelen is.
Bij mij verholpen door vervanging.
Bij mij verholpen door vervanging.
Wat ook kan, is dat je muis zichzelf elke minuut of zo calibreert.
Als jij dan net aan het verslepen bent, weet hij niet meer wat het midden is en flipt hij compleet.
Dit was bijna 100% van de tijd het probleem bij ons op de hardwaredienst.
Als jij dan net aan het verslepen bent, weet hij niet meer wat het midden is en flipt hij compleet.
Dit was bijna 100% van de tijd het probleem bij ons op de hardwaredienst.
edit:
Ik moet wel zeggen dat dit het geval was voor de genots-knobbeltjes, weet niet of het ook zo is met touchpads
Ik moet wel zeggen dat dit het geval was voor de genots-knobbeltjes, weet niet of het ook zo is met touchpads
Pagina: 1