Ik wil zo'n dcd-4002 van Coolermaster bestellen maar hoe werkt dat ding:?. Moet je er je hardeschijf in bouwen of hoe werkt dat? Eventueel pics.
Voor dit soort vragen staat er bovenin het scherm een knop: search. Ook Google werkt goed.
Nou vooruit dan maar: hier een review van dat ding.
Nou vooruit dan maar: hier een review van dat ding.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
je maakt er een harde schijf in, en die sluit je gewoon aan zoals normaal (dus geen portable drive). Je hd maakt met een thermal pad contact met de case met ribbels (is van alu). Dit geeft voor een 7200rpm schijf meer dan voldoende koelend effect. Voor een 10k of 15k schijf zit er ook nog een fan in, die langs de onderkant (dus de chips zeg maar) wat lucht blaast.
ta
ta
nog een TIP! slaat de fan aan op 5V. dit blijkt volgens een vriend van mij beter de hdd te coolen dan wanneer hij op 12V staat en hij is nog stiller dan ook
vraag me niet hoe dat komt maar tis zow..
owja ik heb er 2 van, inbouwen is heel makkelijk en zodra je hem hebt snap je het wel. de hdd wordt iig vanaf de onderkant vastgemaakt..

zonder voorkantje

met frontje
ik gah waarschijnlijk de complete front eraf halen en er 2x 8cm fanz opzetten voor die hdd rack
owja ik heb er 2 van, inbouwen is heel makkelijk en zodra je hem hebt snap je het wel. de hdd wordt iig vanaf de onderkant vastgemaakt..
zonder voorkantje
met frontje
ik gah waarschijnlijk de complete front eraf halen en er 2x 8cm fanz opzetten voor die hdd rack
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..