Gainward Mutant?!!

Pagina: 1
Acties:

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wil ik net ff kijken of de Ti4200 al op de site van Gainward is te vinden....krijg ik dit voor m'n neus

Codename:

MUTANT

coming soon...

check maar www.gainward.com en dan de european versie.
Ben benieuwd wat voor een kaart dit betreft. Zal het de naam zijn die zij gaan geven aan de Ti4200?? Of wordt dit een ander beest van een kaart??..In ieder geval doet de naam mij al :9~-en

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

!!! HOT HOT HOT !!!
Gainward GeForce4 PowerPack ! Pro / 650 TV-DVI "Golden Sample"

AKA "MUTANT" 64 MB super-fast DDR, DVI, nView, Video-out,
GPU GeForce4 MX-440

hier dus.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Chips...helaas dus...Die naam hadden ze beter kunnen bewaren voor de Ti4200.. :'(

• lange

lange

Boom Boom?

ik durf niet zeker te zeggen dat dat het is hoor, mischien staat "mutant" wel gewoon voor een speciale uitvoering.
die gf4mx zou volgens hun ook heel speciaal moeten zijn.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Op vrijdag 26 april 2002 12:15 schreef XeNoBiTe het volgende:
Wil ik net ff kijken of de Ti4200 al op de site van Gainward is te vinden....krijg ik dit voor m'n neus

Codename:

MUTANT

coming soon...

check maar www.gainward.com en dan de european versie.
Ben benieuwd wat voor een kaart dit betreft. Zal het de naam zijn die zij gaan geven aan de Ti4200?? Of wordt dit een ander beest van een kaart??..In ieder geval doet de naam mij al :9~-en
Vette kaart !

Ik heb zelf nu de Gainward Golden Sample 750 XP TI4600.
De overstap van Geforce 3 naar een TI4200 was me te klein.

Freelance tweaker

• XeNoBiTe
  • Niet online
Maar zoals ik het lees is het een "gewone" MX-440...daar wordt ik niet zo blij van geloof ik..Als je dat vergelijkt met een Ti4200 natuurlijk...tis wel leuk geprobeerd van Gainward

• lange

lange

Boom Boom?

ik bedoel dat ze mischien proberen te zeggen dat er weer een nieuwe "mutant" kaart uitkomt (speciale editie) en mischien is dat dit maal wel van de gf4TI familie...

• XeNoBiTe
  • Niet online
Hmmmm....daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben....dan is die kaart nog niet eens uit, of ze komen al met een special versie op de markt!!...Gainward is zoiezo één van mijn favorieten op de 3D kaarten-markt..mochten ze dit inderdaad bedoelen, dan weet ik al zo geod als zeker dat er straks een MUTANT in mijn pc komt te zitten.. :9
Pagina: 1