Ik zoek een niet al te belachelijk dure videokaart met een (zeer) goede kwaliteit TV-Out. Ik zat zelf te denken aan een Matrox G400 DualHead of een ViperII. Weet iemand welke van deze 2 het beste is of nog een betere?
Verwijderd
Zou het niet weten, vandaar ook de volgende vraag:
Kan iemand mij dan misschien vertellen of de huidige lading GeForce2 kaarten een beetje acceptabele tv-out hebben? En of daar nog verschil in zit?
Kan iemand mij dan misschien vertellen of de huidige lading GeForce2 kaarten een beetje acceptabele tv-out hebben? En of daar nog verschil in zit?
Ik had gehoord dat de MSI 8816 GeForce 2 MX een hele goede kwaliteit TV-Out had.
Ik weet het niet zeker, maar ik had het nog pas geleden hier gelezen.
En de MSI 8816 heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ik weet het niet zeker, maar ik had het nog pas geleden hier gelezen.
En de MSI 8816 heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Van de Viper II weet ik helaas nix. Ik kan je echter wel vertellen dat de G400 een erg goed beeld geeft op de tv. En dan heeft ie natuurlijk nog als voordeel dat je tegelijkertijd ook nog gewoon je monitor kan aansturen.
Het enige nadeel is dat ie op 3D gebied niet kan tippen aan een Geforce of i.d. Voor mij is dat geen belemmering, maar voor een echte spellen fanaat kan dat wel het geval zijn.
Het enige nadeel is dat ie op 3D gebied niet kan tippen aan een Geforce of i.d. Voor mij is dat geen belemmering, maar voor een echte spellen fanaat kan dat wel het geval zijn.
Kun je dan met de ViperII niet tegelijk monitor en tv-out gebruiken??
Ik zeg : Matrox G400 (Max)
Dit is de ENIGE kaart die een fatsoenlijk beeld op je TV tovert. Specs:
- dual view werkt in ELKE resolutie onder 1024 * 768 @ 32 bpp
-DVD max : elk filmpje FULLSCREEN op je TV
-DualHead Zoom: je kan een selectie tot op pixelniveau maken en die op je TV bekijken.
-Dual view vanaf de BIOS
Kortom, niet de snelste maar wel de beste !
Dit is de ENIGE kaart die een fatsoenlijk beeld op je TV tovert. Specs:
- dual view werkt in ELKE resolutie onder 1024 * 768 @ 32 bpp
-DVD max : elk filmpje FULLSCREEN op je TV
-DualHead Zoom: je kan een selectie tot op pixelniveau maken en die op je TV bekijken.
-Dual view vanaf de BIOS
Kortom, niet de snelste maar wel de beste !
Concrete Loop Watercooling
Ik zelf heb een asus geforce 2 MX tv-out
voor ect super tv-out niet nemen, er zitten 2 (hele dunne) roze lijntjes op het scherm (boven en naast het gebied waar je pc beeld op komt)
Probleem is alleen dat je kan kiezen OF-OF
je kan niet je monitor en je TV tegelijk het zelfde beeld laten produceren. (terwijl het wel zou moeten kunnen, twin-vieuw staat er bij)
als het iemand dan ook wel gelukt is hoor ik dat graag
voor ect super tv-out niet nemen, er zitten 2 (hele dunne) roze lijntjes op het scherm (boven en naast het gebied waar je pc beeld op komt)
Probleem is alleen dat je kan kiezen OF-OF
je kan niet je monitor en je TV tegelijk het zelfde beeld laten produceren. (terwijl het wel zou moeten kunnen, twin-vieuw staat er bij)
als het iemand dan ook wel gelukt is hoor ik dat graag
jwel, met viper2 kun je oowk tegelijk monitor en tv, behoorlijk goeie kwaliteit hoor!
I see dead pixels...
Ja de viper II geeft tegelijk beeld op de monitor alsmede de tv-out maar bedenk wel dat het geen dualhead is (geen twee processor-eenheden) dus als je de tv-out aanschakeld schakeld de monitor mee in resolutie van de tv => 640x480 of 800x600 en in een belaberde 60hz...
Wel is de viper fenomenaal voor UT met zijn metal drivers. Met de nieuwe Opengl kan hij goed meekomen met de nieuwste games zoals MOTH.
Wel is de viper fenomenaal voor UT met zijn metal drivers. Met de nieuwe Opengl kan hij goed meekomen met de nieuwste games zoals MOTH.
if it smells its chemistry, if it moves its biology, if it does not work its computer science
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()