Toon posts:

Groot tekort aan GameCubes bij lancering op 3 mei?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens dit bericht op gamers.nl is er een grote kans dat er maar 2000 stuks voor heel Nederland beschikbaar zijn :(

http://www.gamers.nl/nieuws/12831

Ik kon niet zo snel een topic er over vinden, als hij er wel al is mijn excuses...

Verwijderd

bij deze jou excuses >:)

in de andere topics over de gamecube wordt hier ook al over gesproken.

Maar ik hoor net gelukkig dat het maar om een hoax gaat

Verwijderd

kijk da ff goed, de "aanstichter" van dit nieuws versteld zich zelf daarna met het getal 20.000!

En dat zal waarschijnlijk ook nog wel te weinig zijn, maar het is wel wat meer dan 2.000! 10x om precies te zijn

Verwijderd

in "wie gaat er 3 mei een gamecube halen en welk spel"-topic heb ik vanmorgen al gepost dat het hier om een hoax gaat... kijk daar maar ff

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Is een hoax volgens sommige. Ergens in een ander topic staat de (officiele?) hoax bevestiging van dit verhaal.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ehmm dude ?
Das niet echt iets nieuws bij Nintendo releases ofzo ;(
Ik moest echt weeeet ik veel hoe lang wachten tot ik de N64 destijds eindelijk kon kopen omdat de vraag toen tig malen groter was dan het aanbod..

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
2000 hebben ze zat aan :)

Verwijderd

Sorry er zijn iets van 500.000 GC voor de launch beschikbaar dat zijn er 100x meer dan bij de PS2...

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 11:52 schreef JanMaster het volgende:
Sorry er zijn iets van 500.000 GC voor de launch beschikbaar dat zijn er 100x meer dan bij de PS2...
Het gaat om het aantal cubes in Nederland, en in NL worden er nooit 500000 cubes verkocht :D

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op vrijdag 26 april 2002 11:52 schreef JanMaster het volgende:
Voor heel europa toch??
Niet alleen voor nederland.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
2000 zou wel erg weinig zijn.. dan heeft elke winkel er maar een paar.
Toch denk ik dat het in het begin niet echt storm zal lopen met de cube.. er zijn namelijk nog geen echt leuke spellen uit (ik wil Mario Kart!)

Verwijderd

hoax... :z

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 12:00 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Voor heel europa toch??
Niet alleen voor nederland.
Voor de Benelux, er waren er 5000 bij de PS2. Microsoft had er ook 500.000 maar die kreeg ze nie weg... (No flame, zie tweakers.net frontpage archieven)

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 12:08 schreef Bigs het volgende:
2000 zou wel erg weinig zijn.. dan heeft elke winkel er maar een paar.
Toch denk ik dat het in het begin niet echt storm zal lopen met de cube.. er zijn namelijk nog geen echt leuke spellen uit (ik wil Mario Kart!)
Das best wel een flame... Er zijn genoeg leuke spellen, zie bijv. Monkey Ball. Er worden 11 titels bij de lauch verwacht, ff kijken op Nintendo welke dat zijn

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 12:14 schreef JanMaster het volgende:

[..]

Das best wel een flame... Er zijn genoeg leuke spellen, zie bijv. Monkey Ball. Er worden 11 titels bij de lauch verwacht, ff kijken op Nintendo welke dat zijn
Dat is geen flame maar een mening.

TheRed: het is een hoax dus ben maar niet bang ;)
Er staat idd. al een GC topic in SP :+

Dus zal ik hem ff sluiten voor je mag je wat mij betreft dit in het andere GC topic posten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.