Toon posts:

Slotjesmaffia

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is er nou weer een slot op mijn onderwerp "PHP Query" gezet?

Ik houd me keurig aan de regels, doe waar dit forum voor bedoeld is (probleemoplossing nadat je je er zelf in verdiept hebt) en wordt toch op slot gegooid.

Ik heb het idee dat steeds vaker minder frequente users gelocked worden omdat er users zijn die hier dagelijks zitten en die je probleem geen uitdaging vinden. Maar is het niet zo dat niet iedereen een allround webexpert is? En is het niet zo dat juist mensen die hun best doen juist bij dit soort forums geholpen kunnen worden??

Ik was al aardig op weg om het probleem op te lossen m.b.v. van enkele users, nu zit er gewoon een slot op.

Als dit niet meer kan, wordt dit een soort forum met alleen maar van die nerderige "post hier je..." shit.

Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Don D2k moved dit ff dit uit P&W naar LA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan best zijn dat het een makkelijke vraag was maar dit keer ben ik het met de topic starter eens. Je kan zien dat ie er aardig wat werk al aan besteed heeft en vast ook wel de manual door heeft gelezen.

Ik vind ook als mensen zo laten zien dat ze moeite hebben gedaan dat ie gewoon open mag blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

1/ www.mysql.com/doc
2/ search DISTINCT
3/ http://www.mysql.com/doc/S/E/SELECT.html
ipv
Op vrijdag 26 april 2002 11:02 schreef dJorXZ het volgende:
[..]
Group by land heb ik geprobeerd, dan geeft ie niet meer de laagste prijzen weer maar de landen in alfabetische volgorde. distinct(land) zeg je, hoe en waar zet je dat dan neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Daarnaast is het ook geen php query :)

Voor geintreseerden, het gaat over dit topic: [topic=478881]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:21

Basszje

Reisvaap!]

Het was wel een vraag over SQL die eigenlijk iedereen moet weten die zich ooit verdiept heeft in SQL imo. En het is niet zo heel moeilijk te achterhalen.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Er worden de laatste tijd wel erg veel van dit soort topics geplaatst. Mischien kan je beter een mail sturen naar degenen die het topic heeft gesloten. ;)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op vrijdag 26 april 2002 14:30 schreef HawVer het volgende:
Er worden de laatste tijd wel erg veel van dit soort topics geplaatst. Mischien kan je beter een mail sturen naar degenen die het topic heeft gesloten. ;)
is ook al gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan gaan we deze dicht doen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1