"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
niemand?
ik hoor net dat de ondersteuning door apple echt geweldig is. (iCare) "kijk maar op de site" staat niets op, "ligt aan je software" NOT, "ga maar naar de KPN telecom winkel" die weten nog niet eens wat een zipdrive is ...
etc
HD is waarschijnlijk gewoon kapot...
ik hoor net dat de ondersteuning door apple echt geweldig is. (iCare) "kijk maar op de site" staat niets op, "ligt aan je software" NOT, "ga maar naar de KPN telecom winkel" die weten nog niet eens wat een zipdrive is ...
HD is waarschijnlijk gewoon kapot...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Probeer een Mac OS install cd er in te doen (zit er bij als het goed is) en dan de C in te houden om er vanaf op te starten
Verder vind ik dit meer een vraag voor NWOS, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Verder vind ik dit meer een vraag voor NWOS, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
tja... tis hardware bij mijn weten maar dat kan ik dan weer verkeerd hebben....Op vrijdag 26 april 2002 13:18 schreef CyBeR het volgende:
Probeer een Mac OS install cd er in te doen (zit er bij als het goed is) en dan de C in te houden om er vanaf op te starten
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/478000
satanisme
, flauw, ik weet het, sorry.. kan je niet helpen..
satanisme
ja ik weet het ik vind het zelf ook gare dingen. als het mijn mac was had ik hem nu waarschijnlijk al lang open gehad (na veeeeel moeite) en zat ik nu aan de HD te roppen....Op vrijdag 26 april 2002 13:30 schreef Icey het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/478000
satanisme, flauw, ik weet het, sorry.. kan je niet helpen..
met een mac kan je tocg geen dingen maken als bijvoorbeeld een ghost ofzo.. das misschien wel handig, kan je hem altijd terugzetten naar een werkenede periode.
Verwijderd
dat icoontje wil zeggen dat hij geen OS kan vindenOp vrijdag 26 april 2002 11:40 schreef mpegernie het volgende:
Ze vertelde dat hij bij het aanzetten aanging en vervolgens niets meer deed dan iets van een diskettetje weergeven met een vraagteken ofzo... (dat heb ik altans begrepen)
kan dus liggen aan corrupte system folder, of zelfs een kapotte HD
dat is dus inderdaad de manier om verder te testenProbeer een Mac OS install cd er in te doen (zit er bij als het goed is) en dan de C in te houden om er vanaf op te starten
na het booten zou je het icoontje van je HD op je bureaublad moeten zien (anders is er iets hardwarematig aan de hand)
dan Disk First Aid eens draaien,
update hard disk driver,
en reinstall system software
(bij de mac kan je je systeem over je bestaande installeren, duurt maar 15min, geen gekloot met registry enzo, maar als je windows gewoon bent is het wel even verschieten
ik heb het doorgegeven. thnx ieg.Op vrijdag 26 april 2002 13:48 schreef shabba het volgende:
[..]
dat icoontje wil zeggen dat hij geen OS kan vinden
kan dus liggen aan corrupte system folder, of zelfs een kapotte HD
[..]
dat is dus inderdaad de manier om verder te testen
na het booten zou je het icoontje van je HD op je bureaublad moeten zien (anders is er iets hardwarematig aan de hand)
dan Disk First Aid eens draaien,
update hard disk driver,
en reinstall system software
(bij de mac kan je je systeem over je bestaande installeren, duurt maar 15min, geen gekloot met registry enzo, maar als je windows gewoon bent is het wel even verschieten)
Pagina: 1