Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Het lijkt me dus niet werken (waarom zou het dat ook willen
Het zou kunnen dat als er meer aansluitingen zijn dat je er twee van de vier geen stroom geeft zodat er maar twee devices op het kanaal zitten. Maar anders kan het niet.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Komen er 2 masters, dan doen ze het gelijk niet meer... of miss ééntje...
Maar of je het werkend gaat krijgen? Lijkt me nog niet zo makkelijk.. Ik weet namelijk niet of alleen de voeding eraf halen voldoende is.. (maar dat kun je eigenlijk simpel zelf checken door gewoon 2 slave-devices op je kabel aan te sluiten, en dan maar 1 ding voeding te geven).
Dit klopt, ik heb weleens geprobeerd een zelfde situatie op te zetten maar dat werkt echt NIET! Vergeet eht maar. De huidige moederborden zien dat er iets aanhangt ook al staat er gen spanning op.Op vrijdag 26 april 2002 11:26 schreef Marcj het volgende:
Zelfs als doe 3e aansluiting niet is aangesloten werkt de kabel niet
In iedergeval bedankt jongens
* PsYgHo heeft ook zoeits gehad, heb het opgelost door 2 removable framepjes te halen, en in een de hdd te stoppen, en in een ander de zipdisk te modden, beetje gamma gehalte, maar leek mooi, en werkte nog beterOp vrijdag 26 april 2002 11:25 schreef nickv het volgende:
Het gaat erom dat ik mijn zip drive en een extra harde schijf kan aansluiten. Ze staan dan bijde op slave en worden door een knopje verwisseld wat stroom betreft dus je houd altijd 1 master en 1 slave alleen moet ik dan wel een kabeltje hebben
hup hdd eruit, en zip erin, en omgekeerd...
hotswap helaas niet mogelijk, maar goed, je moet toch iets te wensen overlaten
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.