99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Waarschijnlijk heeft het brandprogje de ene cdrom autorun uitgezet (waarschijnlijk de brander) en de andere staat wel aan.
The ones with the greatest power protect those who don't.
Maar waarom doettie het dan wel als ik de CD ff d'ruit en dan er weer in doe?Op vrijdag 26 april 2002 12:51 schreef blueline het volgende:
Waarschijnlijk heeft het brandprogje de ene cdrom autorun uitgezet (waarschijnlijk de brander) en de andere staat wel aan.
Dan heb ik nog geen extra proggies of services gestart, en windows zelf ook niet...
117 bugs in the code.
Het kan wezen dat als het brandprogramma niet open staat de autorun het wel doet, en als het brandprogramma wel open staat de autorun uitgeschakeld word.
Dat maakt dus niet uit, want of ik het nou heb draaien of niet ik moet altijd eerst die CD ejecten en er weer in doen wil ik het autorun menu krijgen..Op vrijdag 26 april 2002 13:10 schreef blueline het volgende:
Het kan wezen dat als het brandprogramma niet open staat de autorun het wel doet, en als het brandprogramma wel open staat de autorun uitgeschakeld word.
(Bovenstaande was ook al in ouder autorun topic vermeld
117 bugs in the code.
Ik heb het ook wel gehad, maar dit kwam door Nero. Werkt het wel door rechtermuisknop en dan autorun te doen.
Op een blanco CD-R autorun doen met rechtermuis? Kewl! Hoe doen we dat?
117 bugs in the code.
Voor een test moet je natuurlijk wel een CD gebruiken met wat erop. Meep
Pagina: 1