Het grote controller snoeren topic?!

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Ik heb nu een Xbox en een Ps2, en volgende week vrijdag ook een GC maar ik zit met een probleem die denk ik heel veel gamers heb. HET SNOEREN probleem. Ik heb nu 2 controllers bij ps2 en krijg zodirect de 3e van Xbox binnen. Maar er komen er nog 3 aan van de GC. En die snoeren en controllers zijn echt lelijk. Zie hier mijn bureau. Heeft iemand een id om dit op te lossen ? Is er een snoeren klem of een dump doos of wat dan ook. Want ik heb geen ruimte meer LOL

Afbeeldingslocatie: http://www.i-plaats.nl/~mike/bureau.JPG

Verwijderd

nou schaf voor de gamecube nu geen extra controllers aan maar doeo dat als de wavebird er is (draadloze controller van nintendo)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
offtopic:
Heb je geld teveel ofzo?!?!?

Je hebt inderdaad doosjes waar je je draden in kan rollen. Alleen vraag me niet waar je die kan halen :)

The devil is in the details.

• nudie
ik krijg er zo ie zo 2 van de GC maar die 3e doe ik dan denk ik ook maar niet. Maar die snoeren zijn lang en lelijk. Heb jeverder nog een nuttige oplossing ?
Op vrijdag 26 april 2002 10:44 schreef -]MaRc0[- het volgende:
offtopic:
Heb je geld teveel ofzo?!?!?

Je hebt inderdaad doosjes waar je je draden in kan rollen. Alleen vraag me niet waar je die kan halen :)
a. ik mag niet klagen qua geld, Praxis verdient goed LOL
b. zoiets moet ik dus hebben maar dan moet het er wel een beetje stijvol uit zien en ik wil wel snel bij mn controllers komen. Ik denk dat ik ze maar in een grote kartonne doos dump en die in mn kast zet

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
wat dacht je van een doos van hout maken waar je de 3 console's inplaatst. Met laadjes erin zodat je e consoles eruit kunt trekken als je er een nieuw spelletje in wilt proppen. Datnmaak je een gat in de voorkant van zo'n laatje met in dat gat een rubber dop. Zo gaat het eruit trekken van de kabels wat stroever.. Verder kun jem isschien dan iets verzinnen met veertjes zodat de kabelzichzelf terugtrekt als er niet genoeg krach wordt gebruikt. Isse simpel.. maar wel veelwerk.

Strava | AP | IP | AW

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hmmmz ik ken het probleem ;(
Ik ken het probleem..
Ik heb een N64, een PS2 een DC en binnenkort de NGC en die kabels zijn zoooow irritant |:(

Ik heb toen ik een RGB-kabeltje kocht voor mn PS2 zon snoer opwind-doosje ding gekregen maar dat is best een log ding en dus gebruik ik m niet..
En dat ding is alleen geschikt voor je power cables of AV-snoer want ik heb het liefst geen druk/gewicht aan mn controller (ja.. kan ik ook niets aan doen :D)

Zou het oprollen van je snoeren om je controllers heen dan de enige optie zijn ?

• nudie
ja dat zijn op zich wel 2 ideeën. Maar ik ben er nog steeds niet uit... Want als ik die draden oprol dan raken ze zo in een krul en das ook zwaar irritant.

Iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Mooie verzamling games heb je daar staan zeg :9~!

Maar das offtopic... :).

• nudie
heb nog 15 ps2 games boven liggen , maar dat doet er niet toe

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je speelt waarschijnlijk toch niet op 2 systemen tegelijk, dus plug alleen als je gaat spelen een controller in, de andere berg je op in een la of zo.

• nudie
hmm ja maar ik wil een mooiere oplossing. Er moet iets cools zijn en toch praktisch want heel veel mensen hebben hier probleempje mee.. Niemand die een speciale oplossing ervoor heeft, Een houten doos vind ik nou ook weer niet veel soeps

• nudie
niemand anders een idee ?

edit:
oops damn edit knop vergeten

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
wat dacht je van draadloos :?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Je hebt geen snoerenprobleem, je hebt een RUIMTE probleem :P

Dat miezerige tafeltje van je is gewoon te klein :P

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 07:35

AMD

Life is short. Play more

Ha ha ha
Wat een mafkees!
GC, Xbox en PS2. Heb ej geld teveel, maaruh.....ik ben stiekum toch wel wat jaloers
;)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
volg een bepaalde opleiding en maak je eigen cordless xbox controller :p

Strava | AP | IP | AW

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 15:35 schreef Bosmonster het volgende:
Je hebt geen snoerenprobleem, je hebt een RUIMTE probleem :P

Dat miezerige tafeltje van je is gewoon te klein :P
hmmm mn bureau is niet zo klein hoor, ik mag niet klagen. Maar als ik nog zo'n doosje (NGC) heb dan zit ik echt vol.
Dus ruimte is niet zo'n zwaar probleem (let trouwens niet op het zooitje) Kijk maar ut valt wel mee, Trouwens er zit een halve meter tussen beide foto's Ik wil gewoon een originele oplossing hiervoor. Misschien dat iemand nog wat weet.
Afbeeldingslocatie: http://www.i-plaats.nl/~mike/test.JPG

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Tis wel een heel ONDIEP bureautje.. alleen die opstelling van je toetsenbord zou me al binnen een dag aan RSI helpen :P

Verwijderd

Als je een originele oplossing wil, zul je em minstens zelf moeten bedenken...

• nudie
hehe heb je ook wel gelijk in. Mn toetsenbord ligt voor een kwart onder mn monitor en mn polsen zweven dus in de lucht want ik heb geen ondersteuning. typisch stereotype voor een RSI klant idd
Maar tot nu toe gaat het goed.
Op vrijdag 26 april 2002 16:10 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Als je een originele oplossing wil, zul je em minstens zelf moeten bedenken...
kan niet , want ik ben niet origineel

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 15:37 schreef AMD het volgende:
Ha ha ha
Wat een mafkees!
GC, Xbox en PS2. Heb ej geld teveel, maaruh.....ik ben stiekum toch wel wat jaloers
;)
Mn dolby set is vet man
Gallant AudioStorm PsT, zo bruutelijk maar das weer offtopic.
Iemand nog een idee, betje dom, ik werk zelf bij de Praxis maar ik als erkend doe-het-zelver weet mn god niet hoe ik die kut snoeren weg werk LOL

Verwijderd

pff...

ik zal eens denken

...

kweenie :)

Als er echt zoveel mensen mee zitten, dan was er wel een oplossing voor verzonnen, als deze er zou zijn...

• nudie
nou ik kan niet geloven dat ik als enige op deze hele wereld zo gek ben om zoveel geld uit te geven aan die kut dingen en dan tot mn nek aan in snoeren te zitten. Er moet iets zijn. LOL

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Cool behang :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 16:34 schreef D³ het volgende:
Cool behang :P
haha , nee daar heb ik wat aan, trouwens KUT behang , maar kheb geen zin om ut eraf te haluh

• nudie
ik zit nog steeds met die controller snoeren!
zijn er nu misschien mensjes online die een oplossing hebben of weten ?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:10

Nicap

Tsssk....

Ik vind jou eigenlijk best wel een opscheppertje.
Je hebt helemaal geen probleem met je kabeltjes, maar wilt gewoon ff showen dat je teveel geld spendeert aan games en consoles(en das je goed recht)

En mijn recht is om jou een opschepper te noemen.

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 18:22 schreef Mikez het volgende:
ik zit nog steeds met die controller snoeren!
zijn er nu misschien mensjes online die een oplossing hebben of weten ?
knip alle kabels er af >:)

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 20:06 schreef Nicap het volgende:
Ik vind jou eigenlijk best wel een opscheppertje.
Je hebt helemaal geen probleem met je kabeltjes, maar wilt gewoon ff showen dat je teveel geld spendeert aan games en consoles(en das je goed recht)

En mijn recht is om jou een opschepper te noemen.
als jij dat vind dan mag dat maar das serieus helemaal niet mn bedoeling want ik zit wel met focking 7 x 2 meter snoeren duz.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1019548821.jpg
of gewoon de controllers aansluiten wanneer het nodig is ??
je hebt ze toch niet alle drie tegelijk nodig ??

• nudie
hehe das een mooi kassie dat je daar hebt. Ja het is natuurlijk simpel om alles in een doos te douwen en dan telkens de controllers te pakken die je nodig hebt maar ik wil iets mooiers hebben en iets stijlvollers maar ik vrees dat dat er niet is. Misschien dat iemand nog een idee heeft ?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:10

Nicap

Tsssk....

Zijn er geen universele pluggen die je kunt gebruiken voor elke console? Net als die vakantiestekkers. Heb je maar een paar controllers nodig.

• nudie
das op zich ook wel een idee maar dan moet ik controllers verkopen enzo daar heb ik ook geen zin in. Maar ik vrees dat er verder geen ideeen zijn jammer genoeg

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 16:06 schreef Mikez het volgende:

[..]

hmmm mn bureau is niet zo klein hoor, ik mag niet klagen. Maar als ik nog zo'n doosje (NGC) heb dan zit ik echt vol.
EXCUSE ME? Heb je al gezien hoe klein zo'n NGC is?

• nudie
hehe ja zit ook wel wat in maar ik heb zelfs daar weinig ruimte voor. Dus ik moet ruimte vrij maken en die kut controllers nemen de meeste ruimte in beslag DUS :D
Pagina: 1