Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag jullie, omdat ik een beetje newbie ben. De gsm moet aan deze eisen voldoen:

-Mag maximaal 300,- kosten.
-Moet KPN prepaid zijn. (Andere prepaid zou ook wel kunnen)
-Moet SMS kunnen versturen en ontvangen.
-Moet trilfunctie hebben.
-Metallic kleuren hebben. :)
-En niet al te groot zijn.

Ik heb al 3 phones in gedachte. De Siemens C35I, Nokia 3210, KPN Pocketline 240.

Verwijderd

c35i

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
mag ik???? ok dan, kijk voor ervaringen eens op http://www.kieskeurig.nl ;-)

Verwijderd

Ik zeg ook de Siemens C35i. De Libertel prepaid pakket is lekker goedkoop.

Echt waar, het is een heel mooi klein en licht dingetje. Hij heeft naast het bellen nog een aantal leuke functies zoals trilfunctie, picture messaging, wappen enz.

Dit staat er op de Siemens website.
http://www.siemens.nl/mysiemens/mobileworld/c35i.htm

C35i Groot in stijl en elegantie. Klein in gewicht en omvang. Eenvoudige, duidelijke functies gekoppeld aan een lange gebruikstijd en mobiele Internet-toegang.

De C35i past zich moeiteloos aan uw levensstijl aan. Dankzij de duidelijke, gebruikersvriendelijke interface (met afzonderlijke menuniveaus en bewegende afbeeldingen) behoudt u altijd het overzicht. De Dual Band-technologie en lange gespreks- en standby-tijden zorgen ervoor, dat u altijd en overal te bereiken bent.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 13:19

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ik heb ook een c35i, mooi dingetje, lekker klein.
erg handig, deze past gewoon in m'n broekzak, dat kon met m'n vorige koelkast niet :)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-03 12:13
Of te wel : Siemens C35i roels :-)

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hij zegt:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>-Mag maximaal 300,- kosten. [/quote]Ik ben ook op zoek naar een nieuwe gsm en grote kans dat het de C35i wordt, maareh..waar kan je dan de C35i voor minder dan 300,- kopen? Afbeeldingslocatie: http://www.fokzine.net/i/s/devil.gif

Verwijderd

waarom in godsnaam een pre-pay,abonnementen zijn tegenwoordig zo goedkoop!Het scheelt ook behoorlijk in de aanschafprijs van je telefoon. Ik snap mensen met een pre-pay echt niet!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

lukie:
Met een prepaid zie je hoeveel je belt... :) Dat is voor mensen zoals ik die anders snel te veel uitgeven errug handig :) Het is kwa centjes per minuut wel duurder, maar als ik eens een maandblut ben kost het me ook niets als ik me in bedwang houd.

Ik ben fan van dingen

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Het word eentonig
maar Siemens C35i

en ik had hem met Abbo bij BEN voor 69 piekies, en het abbo is: 30piek per maand, 75 belminuten.

Niet het beste netwerk (kpn of libertel) wel goedkoop, dag en nacht 40cnt. Ook kan je via ben onlijn bijhouden hoeveel je gebeld heb, ik weet niet hoe up to date het is!

Maar in ieder geval c35i is een erg puik telefoontje
of evt een Panasonic G520, had ik bij KPN Prepay voor 249,-- tijdje terug

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo mijn inkomens kwa telefoons. >:) Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik ga voor de C35I. Waarom ik prepaid wil? Ik ben nog 15 en wil gaan werken, zo'n abo is heel erg duur. Maar ik wil die telefoon niet, omdat ik veel wil bellen, eerder om bereikbaarder te zijn.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Doe asjeblieft verstandig een wacht nog een paar weken op de Nokia 3310!
Dit is echt een supermooi toestelletje en het zal gegarandeerd zeer populair worden.
Zonder abonnement zal de 3310 +/- 489,- gaan kosten dus in een prepay verwacht ik dat 'ie ietsjes meer dan Fl. 300,- zal doen!

Verwijderd

De Siemens C35i kost deze maand bij de KPN (wel met abo) fl 115,--
Dit is helaas wel exclusief eenmalige aansluitkosten ad fl 108,69

Greetz,

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:00

Zeeuw

5.6

Toelichting bij Siemens C35i,

-Mag maximaal 300,- kosten. -> C35i is 350 bij libertel en zelfs nog duurder bij KPN

-Moet KPN prepaid zijn. (Andere prepaid zou ook wel kunnen) Kan maar is dan wel duurder. Ik persoonlijk vind libertel fijner IVM SMS tegoed en gebruik. Zo snel niet uit te leggen. Mijn ma heeft KPN maar da vin ik nie fijn.
Ligt eraan wat je gewend bent.

-Moet SMS kunnen versturen en ontvangen. Da kan de Siemens C35i

-Moet trilfunctie hebben. Heeft ie

-Metallic kleuren hebben. :) Heeft ie niet

-En niet al te groot zijn. Is ie ook niet (niet groot dan)

Read the badge, Bitch!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 08:47 schreef Gash het volgende:
Doe asjeblieft verstandig een wacht nog een paar weken op de Nokia 3310!
Dit is echt een supermooi toestelletje en het zal gegarandeerd zeer populair worden.
Zonder abonnement zal de 3310 +/- 489,- gaan kosten dus in een prepay verwacht ik dat 'ie ietsjes meer dan Fl. 300,- zal doen![/quote]Ja, wacht hier op... echt waar!!!
NOKIA RULEZ!!!!!

Ik weet zeker dat je van c35 spijt zou krijgen!!!!!

Plz, be verstandig!

Grtz ACE

Verwijderd

Ik heb de 3310 al zien liggen in Utrecht, ziet er inderdaad leuk uit en kan ook het een en ander.....

Zelf heb ik de 8210 van Nokia, maar als ik zou moeten kiezen tussen de c35i en de 3310 zou ik de siemens halen, maar das een pure persoonlijke keuze....
Pagina: 1