Ik ben op zoek naar een goede betrouwbare en vooral stille harddisk van circa 30 GB (7200 RPM, ATA100). Wat adviseer je me: een IBM of Maxtor?
Quantum!
heb ik zelf ook, en ben er verliefd op.
heb ik zelf ook, en ben er verliefd op.
Don't You stare there, Operate!
IMB!! Altijd doen. Ik heb zelf ook een 10 GB 7200 IBM (DTTA371010), retesnel. En je hoort ze bijna niet.
Hier draait een DJNA 7200rpm geruisloos en snel, gewoon goeie schijf, volgende wordt ook weer een IBM.
Sinds vorige week een DTLA 307030 IBM en hij
RULED echt voor een IDE Harddisk.Is snel en echt geruisloos vergeleken met mijn andere Harddisk van Quantum 5400 TPM.Ik zou voor de IBM gaan.
RULED echt voor een IDE Harddisk.Is snel en echt geruisloos vergeleken met mijn andere Harddisk van Quantum 5400 TPM.Ik zou voor de IBM gaan.
Verwijderd
Ik heb zowel een IBM dpta 20gig als maxtor 40,9 gig. De beide hdisks zijn heel stil. Alleen de maxtor wordt vrij warm en vraagt wat ventilatieruimte, de IBM niet. Hoewel IBM wat duurder is zou ik nu toch een IBM kiezen.
Verwijderd
Ibm deskstar75gxp 15.3 gig is sneller dan 't licht, stiller dan willie en kouder dan jagermeister. Met andere woorden: damn goede harddisk......
ik heb hier 2 IBMetjes draaien een 20 gb en een 30 gb en deze zijn in werk stand nog stiller dan 1 quantum in rustige stand. Mijn aanrader neem een IBM I LOVE THIS. je betaald er wel meer voor maar je krijgt er ook meer voor. :):)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Sinds 2 weken 2 IBM DTLA 30 gig (oftewel gxp75) gekocht en zijn onwaarschijnlijk lekkere schijven, volgens mij worden die Maxtor schijven (de nieuwe) een stuk warmer trouwens, maar dat heb ik alleen gemerkt door mijn hand erop te leggen bij allebei, dus niet echt betrouwbare test. 
F.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
IBM
ik heb trouwens geen idee hoe stil ie is want mijn fans maken blijkbaar meer lawaai
ik heb hem nog niet gehoord
ik heb trouwens geen idee hoe stil ie is want mijn fans maken blijkbaar meer lawaai
ik heb hem nog niet gehoord
Ik heb ook alleen maar IBM, van 8gb tot 45gb 
Het enige nadeel van die dingen is de garantie, op een maxtor of quantum zit minimaal 3 jaar fabrieksgarantie, op een IBM zit max een jaar.
[edit zpelvauden]
Het enige nadeel van die dingen is de garantie, op een maxtor of quantum zit minimaal 3 jaar fabrieksgarantie, op een IBM zit max een jaar.
[edit zpelvauden]
Verwijderd
ik heb een jaar geleden een maxtor 27 gb 7200 rpm gekocht
die doet ut uitstekend, ik hoor hem helemaal niet, is supersnel, 3 jaar garantie,
hij wordt idd wel vrij warm, maar dat is gewoon een kwestie van een beetje ventilatieruimte openlaten
die doet ut uitstekend, ik hoor hem helemaal niet, is supersnel, 3 jaar garantie,
hij wordt idd wel vrij warm, maar dat is gewoon een kwestie van een beetje ventilatieruimte openlaten
Verwijderd
Ik heb zelf 2 IBM Deskstar 75 GXP van 15 GB op een Promise FastTrack 100 in RAID 0 staan. Probeer ze met SCSI maar eens bij te houden!
IBM, keb er nu 3, laatste een Deskstar 45 GB, keb nog een 10GB U33 en 13GB U66. Inderdaad behoorlijk stil
One of the animals has left its cage today.
Ik had eerst een 18 GB DJNA IBM, maar vergeleken met mijn 75 GB (goedkoop gekocht hoor
) DPTA maakte hij echt herrie! Deze is fluisterstil en errug snel! Heerlijk schijfje!
Pagina: 1