Op vrijdag 26 april 2002 10:13 schreef Robbie007 het volgende:
Vind het veelste duur man. In Zweden enzo betalen ze maar een 10de van het bedrag die we hier moeten neertellen.
code:
1
2
3
4
| TweakDSL abo Max.Downstream Max Upstream Dataverkeer Prijs
SurfDSL 512 kbps 256 kbps 15 GByte 55,-
ProDSL 1.024 kbps 512 kbps 35 GByte 70,-
UltraDSL 8.192 kbps 512 kbps 80 GByte 95,- |
Wat in GoT's naam heeft zweden hiermee te maken ???
Overgins, in zweden heb je voor een laag bedrag mischien een snelle aansluiting, dat is daar makkelijk te realiseren. Maar ook daar is bandbreedte duur hoor

Dus je hebt voor een lage prijs wel een snelle verbinding, maar zonder dataverkeer....je betaald gewoon per MB dataverkeer.....
In Nederland is het nogniet zo dat overal glas in de grond ligt (nouja, gedeeltelijk wel, maar binnen de steden zelf niet in die mate dat er consumenten op kunnen worden aangesloten)
En als je via ADSL werkt: het is gewoon een vrij dure techniek, de KPN moet betaald worden, de modems etc is dure apperatuur....
Op vrijdag 26 april 2002 11:04 schreef skunkah het volgende:
ADSL Premium:
Specificaties :
- 7800/512 Kb
- Gegarandeerde Privacy
- Geen data limiet.
- Gratis Helpdesk
- Eigen Domeinnaam
92.50 euro per maand + 2 euro voor static IP
en geen overboeking dus 1:1
www.eweka.nl
lees de klachtenregen over eweka maar eens....

Overgins, hoe de fuck kom je bij GEEN OVERBOEKING 1?!?!
Er wordt wel degelijk een overboeking gehanteerd bij Eweka, en wel van 1:25 !!
Op vrijdag 26 april 2002 11:28 schreef PsyFlux het volgende:
80GB down is wel aardig relaxt hoor.
Cistron heeft bij zijn 8Mbit/.5Mbit abbo een 50GB limiet voor dezelfde prijs dacht ik
en 50GB vind ik idd wel wat aan de krappe kant, maar 80 is best wel redelijk.
24/7 een server draaien lukt er idd niet mee. Maar helaas, daar is het ook niet voor bedoeld. Dan moet je een zakelijk abbo erges nemen (of sjello, maar dat is traaaaag).
Op vrijdag 26 april 2002 11:28 schreef PsyFlux het volgende:
Cistron heeft bij zijn 8Mbit/.5Mbit abbo een 50GB limiet voor dezelfde prijs dacht ik
en 50GB vind ik idd wel wat aan de krappe kant, maar 80 is best wel redelijk.
50 is voor elke
GEWONE gebruiker MEEEER dan zat. Dat er een paar luitjes zonodig vreselijk willen leechen is hun probleem. Daar moet je dan ookmaar een hogere prijs voor betalen...
Ik vind dat het het beste zou worden opgelost, als je standaard bij een abbo altijd 0MB dataverkeer krijgt, en dat je gewoon ELKE MB inkoopt