www.dannyhiemstra.nl
Ik geloof dat er wel een mod is voor proftpd... Zie google
Ik heb ook zoiets gemaakt in php maar ik zou niet weten hoe dat met een database kan, als iemand dit wel weet ben ik ook geïnteresseerd.
Ik heb gewoon een scriptje geschreven die het bestand users.ini bewerkt. Hij voegt daar gewoon een user aan toe. Het nadeel hiervan is dat je je ftp-server telkens even opnieuw moet opstarten.
Ik heb gewoon een scriptje geschreven die het bestand users.ini bewerkt. Hij voegt daar gewoon een user aan toe. Het nadeel hiervan is dat je je ftp-server telkens even opnieuw moet opstarten.
Leeg
Ja en ook dat het moeilijk is om bv permissions te wijzigen of password te veranderen etc.Op vrijdag 26 april 2002 08:51 schreef robje het volgende:
Ik heb ook zoiets gemaakt in php maar ik zou niet weten hoe dat met een database kan, als iemand dit wel weet ben ik ook geïnteresseerd.
Ik wil dus dat users hun IP, Username en password kunnen veranderen op de site.
En dat ik via een admin de rechten (upload, download dir create etc) kan aanpassen.
Heb php script kan ik zelf maken maar verder zou er denk ik een C++ script moetten komen en ben zelf niet echt een linux expert.
Het php script zal ik wel posten als mensen daar intressen voor hebben (als die af is
www.dannyhiemstra.nl
Jazeker hebben we interesse in een scriptje, kan altijd nuttig zijn. Maar hoe denk je zoiets in C++ te maken. IMO kan je dan beter C pakken en ook dan zou ik nog niet weten hoe het kanOp vrijdag 26 april 2002 08:55 schreef FireFoxx het volgende:
Heb php script kan ik zelf maken maar verder zou er denk ik een C++ script moetten komen en ben zelf niet echt een linux expert.
Het php script zal ik wel posten als mensen daar intressen voor hebben (als die af is)
Leeg
ff snel C leren dan maar 
Mischien is er hier iemand die al toevallig zoeen scriptje in C heeft...
Mischien is er hier iemand die al toevallig zoeen scriptje in C heeft...
www.dannyhiemstra.nl
maak een perl scriptje... lijkt me eenvoudiger
Zoek op www.proftpd.net eens naar mod_sql
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Pagina: 1