Toon posts:

Vodaphone en ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wat zijn jullie ervaringen met vodaphone? Ik wil een mobieltje aanschaffen met ingebouwde modem en vodaphone abonnement om sporadisch mobiel te internetten (ook in buitenland) Wat is het meest geschikte abonnement voor me en hoeveel kost het?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn ervaringen met vodafone zijn zeer positief. Vrijwel altijd bereik, hoewel ik gister in Elburg was (excursie school) en daar was 't ff slecht.

Verder voor mobiel internetten maakt het niet zoveel uit welk abonnement je neemt, want dataverkeer valt buiten de bundel dacht ik. Dus het maakt niet uit hoe groot je bundel is, want je belt er toch buiten. Deze moet je dus afstemmen op je belgedrag.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Als je hem puur gaat gebruiken om sporadisch te internetten kun je misschien beter een provider nemen waar data binnen de belbundel valt (ben/d*/telfort).

De dekking van Vodafone is super, maar in het buitenland ben je toch afhankelijk van andere operators, dus dan maakt het niet zoveel uit welke NL provider je hebt.

Je kan dan gewoon het abonnement nemen met de kleinste belbundel, als je niet van plan bent veel te gaan bellen. Bijvoorbeeld 60min in de maand.

Check voor de tarieven:
www.vodafone.nl
www.ben.nl
www.dutchtone.nl
www.telfort.nl
www.kpn.nl

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vodaphone(libertel) rules. eerst altijd gehad, nooit problemen. toen overgestapt op telfort omdat libertel de plekken zonder bereik toch over nam. dat is nu over en ik baal van telfrot. ik stap echt zo snel mogelijk over.

Verwijderd

Ik had eerst KPN -> mobo en sim kapot. :'(

Nu heb ik Vodafone dit is ook net als KPN zwaar lekker

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

heb al 4 jaar Libertel en nu dus vodafone.
is gewoon goed. overal minimaal 2/4 bereik.
je betaalt er ook wat voor in vergelijking met ben/dutchtone/telfort maar dan heb je ook wat...

tis net wat je wil he

¯\_(ツ)_/¯

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Op vrijdag 26 april 2002 08:31 schreef Waslijn het volgende:
De dekking van Vodafone is super, maar in het buitenland ben je toch afhankelijk van andere operators, dus dan maakt het niet zoveel uit welke NL provider je hebt.
Vodafone met wereldwijd het grootste netwerk, nu jij weer............

no comment

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op vrijdag 26 april 2002 13:23 schreef Martinus het volgende:

[..]

Vodafone met wereldwijd het grootste netwerk, nu jij weer............
Ook als je in Nederland een ander netwerk gebruikt, kan je in het buitenland gewoon roamen op alle Vodafone netwerken, mits de netwerken een roamingovereenkomst hebben. Het maakt in het buitenland dus niets uit, wel zullen de tarieven verschillend zijn. Maar het kan zijn dat een Telfort, Dutchtone, Ben of KPN klant goedkoper kan bellen op een Vodafone netwerk in het buitenland dan een Vodafone NL klant.
Ook als Nederlandse Vodafone-klant kun je dus roamen op alle internationale Orange en andere netwerken, mits de netwerken een roamingovereenkomst hebben. Die staan op www.gsmworld.com

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1