http://www.game-trix.com/#82 hier is te lezen dat Need For Speed: Hot Pursuit 2 op de xbox komt
Moet je er ook even bij zeggen dat ie ook op NGC en PC komt hé

Electronic Arts sent along a press release announcing that Need For Speed: Hot Pursuit 2 will be making its way to Xbox, GameCube and PC platforms in time for its late summer release. To celebrate this good news, Tiscali Games have posted new in-game video (10MB DivX) (click here to download) featuring over 95 seconds of in-game racing footage. you can read here the press release.
mjah sorryOp vrijdag 26 april 2002 01:26 schreef Thunder het volgende:
Moet je er ook even bij zeggen dat ie ook op NGC en PC komt hé![]()
[..]
hij komt toch ook voor de pcOp vrijdag 26 april 2002 03:30 schreef HlpDsK het volgende:
Mja .. ik wacht op de PC versie.
mjah dat welOp vrijdag 26 april 2002 07:10 schreef MaXiMizE het volgende:
mwah, dit ziet er wel beter uit dan de screenshots die ik tot nu toe gezien heb..
hee wel cool
ook op de ps2 komt ie uit als ik het goed heb
kan ik kiezen
ook op de ps2 komt ie uit als ik het goed heb
kan ik kiezen
Ik ook, gelukkig maar dat ie er komt, zo hoeven er bij EA geen slachtoffers te vallenOp vrijdag 26 april 2002 03:30 schreef HlpDsK het volgende:
Mja .. ik wacht op de PC versie.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Ik hoop dat er updates gaan komen voor de xbox versie.. extra auto's enz enz enz enz.. dat zou wel erg toff zijn..
Aangekondigde releasedata voor NFS: Hot Pursuit 2
PS2 ==> 5 september
X-box ==> 26 september
Gamecube ==> 24 oktober
PC ==> 24 oktober
PS2 ==> 5 september
X-box ==> 26 september
Gamecube ==> 24 oktober
PC ==> 24 oktober
Cool, op de PC op de verjaardag van m'n zus. Ik zal haar dan eens gek van NFS proberen te maken en haar het laten vragen voor d'r verjaardag.Op maandag 17 juni 2002 20:50 schreef Fuelke het volgende:
Aangekondigde releasedata voor NFS: Hot Pursuit 2
PS2 ==> 5 september
X-box ==> 26 september
Gamecube ==> 24 oktober
PC ==> 24 oktober
Serieus: WoW, hier heb ik zin in.
Hmm, ben je nu niet een beetje te snel met warezrequesten?Op maandag 17 juni 2002 21:07 schreef Henslfuk het volgende:
give me the game for PC
🌞🍃
Minder goed nieuws voor de PS2 bezitters die van plan waren deze game te kopen:
Oftewel, de PS2 versie is iets minder uigebreid. Vraag me niet waarom, maar het is gewoon zo. Is natuurlijk geen reden om de game links te laten liggen, maar goed, het is maar dat jullie het weten.Er zijn meer dan 60 evenementen voor de PlayStation® 2 en meer dan 90 in de versies voor de PC, het Xbox Videogamesysteem van Microsoft en de Nintendo GameCube.
Ik vraag me af 'waarom' de release voor de PC altijd later is dan die van een PS2 ofzow 
Dit is wel zoo irritant. Het is al zo vanaf de PS-1
C:\>_
sony heeft ea gewoon een zak geld gegeven. doet m$ nu ook.Op dinsdag 18 juni 2002 00:00 schreef Vinnie het volgende:
Ik vraag me af 'waarom' de release voor de PC altijd later is dan die van een PS2 ofzow
Dan gaan wij tweakers ea ook een zak met geld geven, zodat ze het eerder uitbrengen op de PCOp dinsdag 18 juni 2002 00:17 schreef weareborg het volgende:
[..]
sony heeft ea gewoon een zak geld gegeven. doet m$ nu ook.
C:\>_
damn ik wil deze game graag. veel liever dan wc3 wou.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Alle auto's waarmee je in NFS6: HP2 kan gaan rondracen zijn bekend:
"Normale" wagens
Lotus Elise, Vauxhall VX220, Opel Speedster, Ford Falcon TS-50, MErcedes CL55 AMG, Jaguar XKR, BMW M5, BMW Z8, HOlden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Ferrari 360 Modena, Porsche 911 Turbo, Aston Martin Vanquish, Ferrari 550 Barchetta, Lamborghini Diablo VT 6.0, Porsche Carrera GT, Lamborghini Murcielago, Ferrari F50, Mercedes CLK-GTR, McLaren F1 & McLaren F1LM
Cop Cars
Crown Victorie, Ford Falcon TS-50, BMW M5, Holden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Porsche 911 Turbo, Lamborghini Diablo VT 6.0, Lamborghini Murcielago.
Hopelijk kan je nu ook eens met Ferrari's knallen in Hot Pursuit mode (dat was in 3 & 4 namelijk niet het geval)
"Normale" wagens
Lotus Elise, Vauxhall VX220, Opel Speedster, Ford Falcon TS-50, MErcedes CL55 AMG, Jaguar XKR, BMW M5, BMW Z8, HOlden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Ferrari 360 Modena, Porsche 911 Turbo, Aston Martin Vanquish, Ferrari 550 Barchetta, Lamborghini Diablo VT 6.0, Porsche Carrera GT, Lamborghini Murcielago, Ferrari F50, Mercedes CLK-GTR, McLaren F1 & McLaren F1LM
Cop Cars
Crown Victorie, Ford Falcon TS-50, BMW M5, Holden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Porsche 911 Turbo, Lamborghini Diablo VT 6.0, Lamborghini Murcielago.
Hopelijk kan je nu ook eens met Ferrari's knallen in Hot Pursuit mode (dat was in 3 & 4 namelijk niet het geval)
Heb je gezien hoe oud dit topic is? Flink zoeken dus..Op zaterdag 06 juli 2002 12:53 schreef Vision het volgende:
beetje verkapte spam![]()
ik kan er nix van vinden op de link die je net gaf
Ja, en daar wacht hij ook op! Hij zegt toch niet dat die niet komt?Op vrijdag 26 april 2002 03:34 schreef senater het volgende:
[..]
hij komt toch ook voor de pc
The devil is in the details.
Verwijderd
ik let eigenlijk nooit op de datum van een topic. (beetje domOp zaterdag 06 juli 2002 12:57 schreef dominicbout het volgende:
Heb je gezien hoe oud dit topic is? Flink zoeken dus..
maar was toch wel benieuwd aangezien NFS best cool is. Maar kon echt nix vinden
search engine gaf 4 hits aan, maar die kon ik niet bekijken. beetje vage site als je 't mij vraagt
Anders gewoon naar http://www.needforspeed.com gaan, is de officiele site, daar zijn ook zat filmpjes etc. te downen en wellicht wordt daar het nieuws ook bevestigd.Op zaterdag 06 juli 2002 13:03 schreef Vision het volgende:
[..]
ik let eigenlijk nooit op de datum van een topic. (beetje dom)
maar was toch wel benieuwd aangezien NFS best cool is. Maar kon echt nix vinden
search engine gaf 4 hits aan, maar die kon ik niet bekijken. beetje vage site als je 't mij vraagt
Pagina: 1