Ik probeer Netware 5.1 te installeren op een Compaq Evo 1,7 Ghz met 128 Mb. De installatie van de drivers gaat goed, afgezien van het niet herkennen van de standaard ingebouwde netwerkkaart. Blijkbaar heeft cpq weer afstand gedaan van de N100 standaard.
Tijdens het opstarten van de java GUI blijft het systeem steken. Ik zie de Gui, ik kan de muispointer bewegen, maar verder gebeurt er niets. Op de console staan de volgende meldingen:
java: page fault occurred while executing class com.novell.application.install.Setup
State of Registers at Execption:
blahdieblah
Java: Class com.novell.application.install.Setup exited with status -5
Verder verschijnt er af en toe ook een melding dat de short term memory allocator out of memory is, maar die verschijnt te pas en te onpas. Daarnaast is 128 Mb voor 5.1 krapjes maar voldoende.
Iemand?
>>Update<<
Netware 5.1 en P4 schijnt niet standaard te gaan. Novell heeft een patch
Tijdens het opstarten van de java GUI blijft het systeem steken. Ik zie de Gui, ik kan de muispointer bewegen, maar verder gebeurt er niets. Op de console staan de volgende meldingen:
java: page fault occurred while executing class com.novell.application.install.Setup
State of Registers at Execption:
blahdieblah
Java: Class com.novell.application.install.Setup exited with status -5
Verder verschijnt er af en toe ook een melding dat de short term memory allocator out of memory is, maar die verschijnt te pas en te onpas. Daarnaast is 128 Mb voor 5.1 krapjes maar voldoende.
Iemand?
>>Update<<
Netware 5.1 en P4 schijnt niet standaard te gaan. Novell heeft een patch