P3 presteerd meestal beter als een celeron, een amd is natuurlijk altijd wel ok, ik heb er zelf ook een. MAAR... in een notebook zou ik toch eerder voor een p3 gaan, weet niet waarom, maar in mijn ogen lijkt dat "safer" .
Op vrijdag 26 april 2002 00:37 schreef Ozric het volgende:
Welke processor kan ik het beste nemen voor een notebook?
Hoe is de Celeron 1 Ghz t.o.v. de PIII 1 Ghz, en welke AMD is goed..
Ja, wat wil je
Ik zou absoluut gaan voor maximum batterijleven- dus een Transmeta Crusoe als ik er een kon vinden, anders de langzaamste CPU met Speedstep of Powernow die ik kon vinden. Liever een K6-2+ 450 dan een Duron 1200, liever een Celly 600 dan een P3-M 1200.
Maarja, dat zijn mijn prioriteiten. Als jij de jouwe zou posten zouden we er wat mee kunnen
batterijlevensduur maakt volgens mij niet heel veel uit, pa heeft een ibm cellie 450 notbook en ik een dell cellie 900, gaat allebei zo'n 1,5u mee.
Beide tekort dus voor me, naar mijn mening
Amd's worden gewoon heter, dat is een feit, en nemen (iets) meer stroom, Deze 2 wil je niet in een laptop hebben lijkt me..
* PsYgHo iig niet
Mess with the best,DIE Like The Rest ! Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken! In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel! I Ignore Fools, who Ignore Rules.