Vraagje over slotjes / trashen posts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Stel dat een oud topic omhoog-gekickt wordt met een nutteloze post. Meestal gaat er dan een slotje op, maar dat staat nogal lelijk (kwestie van smaak misschien) en maakt het onmogelijk in de toekomst wel zinnig te reageren.

Wanneer die kick nou gewoon getrashed wordt (kan elke mod dit?), dan zakt het topic toch meteen weer weg naar de plek waar die vandaan kwam, of snap ik topix nu niet?

edit: voorbeeldje: [topic=214203/1/100]

(excuus, ik reageerde ook, was niet wakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, dat is ook een tactiek die ik regelmatig toepas. Zeker als een topic met een reply als " :) " omhoog geschopt wordt.

Als echter een topic omhooggeschopt wordt met een antwoord op de originele vraag alleen pas een half jaar na dato, dan is het niet erg aardig om die reply te trashen he ;)
Dan maak je de betrefffende persoon alleen maar boos.

Hij kan z'n post niet meer vinden met de kans dat hij een nieuwe post maakt in het topic. Daarnaast is het zonde van de tijd die er aan de uitvoerige reply besteed is. In dat soort gevallen zet ik een topic dus op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Topicstarter
Hmmm... moeten we Dabit even vertellen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 23:16

Steffie

Opaque

En als je er niet op tijd bij bent staat er in sommige topics al gauw een post of 15 bij. Om die allemaal te gaan trashen is me vaak teveel werk :) (hangt ook een beetje van het oorspronkelijke niveau van het topic af)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, in die geval kwam er weinig zinnigs als antwoord, en ik verwachtte ook geen zinnige discussie meer.

't was mijn eigen topic, btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:35
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef Poohbear het volgende:
Wanneer die kick nou gewoon getrashed wordt (kan elke mod dit?), dan zakt het topic toch meteen weer weg naar de plek waar die vandaan kwam, of snap ik topix nu niet?
Om hier nog even antwoord op te geven:

Jup, dat kan elke mod (in zijn/haar eigen forum dan). En verder snap je topix dus wel ;)

(en inderdaad, ik pas dat ook nog wel eens toe, beetje afhankelijk van de situatie :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm weer opengegooid omdat het misschien toch een nuttig referentietopic is.
Pagina: 1