[MSN Toolbar] op homepage ok in IE 5.x, niet in 6

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb die messenger toolbar (uit SA) geupt naar mn hompage bij chello, en mensen die IE5 hebben zien alles ok, maar als ik zelf kijk met IE6, dan zie ik alleen de ikoonjes.
De namen staan er dus niet bij.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcorbet/hmz.JPG
nu wil ik dat kunnen fixen vanaf de page. ik ben helaas nog n frontpage sukkelaar, en heb niet veel kaas gegeten van vbs scripts of css. dit is n vbs.
Maar goed, iemand een idee? Is t n instelling in explorer?

eerst kijken dan zeiken

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

Je hebt het over 'die messenger toolbar'. D'r zullen weinig mensen hier zijn die weten wat 'die messenger toolbar' is, dus post eens een linkje ofzo.

Verder lijkt het me meer voor de hand liggend dat degene die die toolbar heeft gemaakt je probleem op kan lossen. Wij zijn hier geen helpdesk voor dingen die niet werken; ga zelf eens aan de slag zou ik zeggen, verdiep je eens in de materie, want zo geef je way te weinig inzicht in de moeite die je ervoor gedaan hebt.

Dus, probeer het eerst zelf op te lossen, wees wat concreter in hetgeen je al geprobeerd hebt, en kom dan pas hierheen, dan heeft dit topic misschien nog wel kans van slagen. Succes :)

• bratos
hmm ja ok
ik zal es nog beter mn best doen. het gaat hoofdzakelijk dat die page in IE5 wel goed werkt, dus er is iets met dat vbs script en IE6....
maar ja ik zoek wel verder
en voor de homepage leek t me duidelijk dat je dan op dat huisje kan klikkehttp://members.ams.chello.nl/bcorbet dus.

eerst kijken dan zeiken

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

To activate, download MSN Messenger.
Wat Pelle bedoelde is dat het misschien handig is om te zeggen wat 'die messenger toolbar' nou is, zoals een linkje naar waar je hem hebt gedownload.

Beter je best doen is natuurlijk altijd prachtig, beter laat beginnen dan nooit.

Qua homepage bezit is het hier nogal alstig gezien de meeste mensen meerdere "homepages" hebben.

|{ brrr }] |

• bratos
[topic=344810/1/100]
dat is de topic.
ik was er al mee bezig...
en ik heb al heel de dag lopen prusten, maar ben nu overtuigd dat t aan IE6 ligt.( Dus iedereen met XP of IE6 ziet m zonder de namen.) Excuses voor t ongemak |:(

eerst kijken dan zeiken

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

Dan kan 'ie dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.