Ik heb de search gebruikt maar daar stond dit specifieke probleem niet in (brak dat je dat tegenwoordig al moet melden anders gaat die meteen al op slot, maargoed ).
Het probleem is als volgt: Nadat de computer gewoon een paar uur draait valt opeens de monitor uit en krijg ik "No Signal" op mn scherm te staan. Op dat moment staat mn comp nog gewoon aan maar ik kan m niet meer resetten , alleen stekker dr uit helpt.
Het vreemde is dat ik gisteren een divx op mn breedbeeld aan het kijken was toen hetzelfde weer gebeurde en toen was ik ook nog mn tvbeeld kwijt ! (als het dus de monitor zou zijn zou ik toch nog wel tvbeeld moeten hebben lijkt mij
) .
Wat ik al geprobeerd heb is het volgende :
1: Andere Monitor kabel , hielp nix.
2: Ander graphische kaart , hielp ook nix.
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
(Ik moet nog ff een andere monitor regelen om te testen , maar begin te twijfelen of het wel de monitor is)
Systeem = P2 350
Mobo = Abit BE6 II
320 Mb ram.
Monitor = iiyama 8617T
Het probleem is als volgt: Nadat de computer gewoon een paar uur draait valt opeens de monitor uit en krijg ik "No Signal" op mn scherm te staan. Op dat moment staat mn comp nog gewoon aan maar ik kan m niet meer resetten , alleen stekker dr uit helpt.
Het vreemde is dat ik gisteren een divx op mn breedbeeld aan het kijken was toen hetzelfde weer gebeurde en toen was ik ook nog mn tvbeeld kwijt ! (als het dus de monitor zou zijn zou ik toch nog wel tvbeeld moeten hebben lijkt mij
Wat ik al geprobeerd heb is het volgende :
1: Andere Monitor kabel , hielp nix.
2: Ander graphische kaart , hielp ook nix.
Iemand enig idee wat dit veroorzaakt?
(Ik moet nog ff een andere monitor regelen om te testen , maar begin te twijfelen of het wel de monitor is)
Systeem = P2 350
Mobo = Abit BE6 II
320 Mb ram.
Monitor = iiyama 8617T
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |