Toon posts:

Site voor BIOS updates gevraagt!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede sites voor BIOS updates?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ja, de sites van de fabrikanten.

Who is John Galt?

Verwijderd

Welke bios zoek je?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 22:47 schreef flippie.ff het volgende:
Welke bios zoek je?
Deze; 04/19/1999-692-596-W977-2A6LGM4EC-00

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 15:59

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

kijk hier maar eens http://www.abios.com/

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

en jij doet een ict studie?

Verwijderd

Surf naar de site van je mobofabrikant en download de BIOS?

Verwijderd

Is een bios van een microstar moederbord met serie nummer MS-6199VA,ik denk dat je een of anderre merk machine bezit,en voor die bordjes die msi specefiek geleverd heeft voor een of anderre PC assemblage firma zijn er nagenoeg geen bios updates te krijgen,omdat ze simpel weg niet doorontwikkeld zijn.

(ik heb zelf trouwens ook een bordje gehad dat zelfde VIA chipset en kon na een biosupdate met een bios van eind 1999 win2K draaien met de oudere bios ging dat niet.)

Ps.heb vorige week een packard bell machine onder handen genomen van mijn zus de bios met een op de site van msi gevonden oudere versie die packard bell gebruikte en toch was het eigenlijk een update omdat er veel meer opties en mogelijkheden inzaten zoals het handmatig instellen van de FSB en de zelfs de FSB/PCI ratio.

Kijk dus even rond op de support site van MSI,ik kijk wel even voor je en voila na 2 minuten zoeken(net zo snel als hier een bericht posten)http://www.msi.com.tw/support/bios/bios.php?model=MS-6199VA

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

Op donderdag 25 april 2002 22:58 schreef memendo het volgende:
en jij doet een ict studie?
Bedroevend :( idd, dit soort domme vragen halen GoT naar beneden. Gevraagd met t, ook erg triest. Noob's gaan maar naar het computeridee forum ofzo. Wat mij betreft is dit topic closed.

Verwijderd

He Baudtlugt,

Je hangt hier al een tijdje rond, maar ik wil je toch even wijzen op dat dit soort topics dagelijks voorbij komen. Gebruik de search eens op BIOS update, en je zal tig uitleggen vinden over hoe je je BIOS moet updaten, en waar je de files haalt.

[search=bios update]

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 01:54
gebruikte altijd wim's bios page:

www.ping.be/bios
was toen de link

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:14

Exirion

Gadgetfetisjist

Vooral zelf geen moeite doen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.