Hoe strict houden jullie je aan die 100KB limiet voor icons? Wat als 'k nu een icon heb dat er NET ietsje bovenzit?
Wat denk je nu zelf?
ik denk niet dat ze hier moeilijk over gaan doen.
Normaal gesproken zou je maar een hele kleine kans hebben dat je er wat van te horen zou krijgen.
Maar nu...
Maar nu...
Who is John Galt?
Ik denk grens is grens, anders kan straks 101Kb ook, en overmorgen wordt't al 110KB.Op donderdag 25 april 2002 22:41 schreef M v Akkeren het volgende:
Wat denk je nu zelf?ik denk niet dat ze hier moeilijk over gaan doen.
Die 100,1KB is ook maar demontratief he
Maar 'k had't graag van een modje gehoord
daar doen we niet moeilijk over...
als het maar echt niet veel er boven zit.
En nee we gaan geen harde cijfers voor 'iets erboven' geven, want we weten allemaal dat dat weer voedingsbodem is om daarna de grootte WEER op te schroeven
Kortom, probeer iig eronder te blijven, als het er boven is neemt de crew de beslissing of ie wel of niet kan.
Daar kun je niet tegen in beroep gaan en ook geen rechten door anderen aan worden verleend
als het maar echt niet veel er boven zit.
En nee we gaan geen harde cijfers voor 'iets erboven' geven, want we weten allemaal dat dat weer voedingsbodem is om daarna de grootte WEER op te schroeven
Kortom, probeer iig eronder te blijven, als het er boven is neemt de crew de beslissing of ie wel of niet kan.
Daar kun je niet tegen in beroep gaan en ook geen rechten door anderen aan worden verleend
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Djeez 
Je moet gewoon je gelijk hebben of niet

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Juist ja? Wat is het probleem, wees eens wat duidelijker ajb.Op donderdag 25 april 2002 22:44 schreef Kezmanatic het volgende:
Djeez
En misschien iets vriendelijker, of vraag ik dan te veel?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13311511#13311511Op donderdag 25 april 2002 22:46 schreef Glimi het volgende:
[..]
Juist ja? Wat is het probleem, wees eens wat duidelijker ajb.
En misschien iets vriendelijker, of vraag ik dan te veel?
Lees maar

Gaat nog een stuk door na die post iig
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
kezman: nee hoor, 'k wil het gewoon eens fatsoenlijk weten 
glimi: check z'n icon
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/478673
denk ik zo
Poohbeer: Kezmanatics icon is bij deze toegestaan, dus hoef je je daar ook niet druk over te maken.
denk ik zo
Poohbeer: Kezmanatics icon is bij deze toegestaan, dus hoef je je daar ook niet druk over te maken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Goed, kan ik de grens effe gaan opzoeken.. 103kB icon in de maak
Voor jou maken we wel een uitzondering omdat je zo zeurt okeOp donderdag 25 april 2002 22:51 schreef poohbeer het volgende:
Tja gelezen en misschien wel een beetje gezeur, maar wat maakt jou dat nou uit? Vraag dan gewoon aan een van onzer 'roden' of ie toegestaan is of niet en lekker negerenOp donderdag 25 april 2002 22:48 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13311511#13311511
Lees maar
Gaat nog een stuk door na die post iig
Sorry, webicons staan uit hier ( 56kOp donderdag 25 april 2002 22:48 schreef poohbeer het volgende:
kezman: nee hoor, 'k wil het gewoon eens fatsoenlijk weten

Owkaaaaay, dit bedoel je hopelijk met een dikkeOp donderdag 25 april 2002 22:51 schreef poohbeer het volgende:
hehe, sgoed hoor.Op donderdag 25 april 2002 22:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Voor jou maken we wel een uitzondering omdat je zo zeurt oke![]()
Ik ga weer wat anders zoeken om over te zeuren.. tot dadelijk!
en jah, tuurlijk is het met vette knipoog glimi
i can hardly waitOp donderdag 25 april 2002 22:55 schreef poohbeer het volgende:
[..]
hehe, sgoed hoor.
Ik ga weer wat anders zoeken om over te zeuren.. tot dadelijk!
zie hier laatste alinea.
.
Opzettelijk boven de 100kbyte gemaakte icons die makkelijk eronder kunnen (alsook statische plaatjes van 70Kbyte enzo) mogen wmb ook niet. Beetje common sense denk ik danOok extreem knipperende of anderszins storende animated icons kunnen worden verwijderd, alsmede icons die de datalimiet van 100Kbytes overschrijden (en nee, we gaan niet miepen over enkele kilobytes).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
origineel --- 1 min --- 5mins

102KB ----- 97KB ----- 72KB
'k Geef toe, die van 72KB is niet helemaal perfect meer.

102KB ----- 97KB ----- 72KB
'k Geef toe, die van 72KB is niet helemaal perfect meer.
Op vrijdag 26 april 2002 17:05 schreef JvS het volgende:
Opzettelijk boven de 100kbyte gemaakte icons die makkelijk eronder kunnen (alsook statische plaatjes van 70Kbyte enzo) mogen wmb ook niet. Beetje common sense denk ik dan.
Waarom zou ik jou web-icon downloaden van 100kb (behoorlijk veel)? Dat voegt toch niets toe aan de discussie?Op donderdag 25 april 2002 22:40 schreef poohbeer het volgende:
Hoe strict houden jullie je aan die 100KB limiet voor icons? Wat als 'k nu een icon heb dat er NET ietsje bovenzit?
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
nou heb je 199kb verspilt waarmee je 99x extra die 2kb had kunnen laten zien. lekker slim he
Human Bobby
mwoaa, hoeveel man leest dit draadje tegenover hoeveel man komt ooit en post met dat icon van Kezmanatic tegen?Op zaterdag 27 april 2002 00:18 schreef Justice het volgende:
nou heb je 199kb verspilt waarmee je 99x extra die 2kb had kunnen laten zien. lekker slim he
Beste nog redelijk ratio denk'k.
En als ie z'n icon door die van 72KB vervangt is het verrevan 99x he
Verwijderd
Grens = grens IMHO 100KB = 100KB
Zelfde als mensen die janken om een bekeuring van €30 omdat ze 56 reden. Je moet ergen een limiet stellen.
Zelfde als mensen die janken om een bekeuring van €30 omdat ze 56 reden. Je moet ergen een limiet stellen.
jamaar, dan is er ook al 3Km/u meetcorrectie afOp zaterdag 27 april 2002 11:39 schreef René vd Veen het volgende:
Grens = grens IMHO 100KB = 100KB
Zelfde als die mensen die janken om een bekeuring van €30 omdat ze 56 reden. Je moet ergen een limiet stellen.
Waar ligt die grens wel? geen idee. In principe bij 100Kbyte
PS. extreem onnodig grote icons onder de 100KB grens kunnen van mij wel een mail verwachten, een statisch plaatje van 40KByte vind ik asocialer dan een mooie anigif van 103
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Extreem en opzettelijk .. extreem weet'k niet.. maar aangezien'k hierboven heb aangetoont dat't makkelijk onder 100KB kan twijfel ik toch aan de al dan niet opzettelijkheid ervan.Op zaterdag 27 april 2002 12:01 schreef JvS het volgende:
PS. extreem onnodig grote icons onder de 100KB grens kunnen van mij wel een mail verwachten, een statisch plaatje van 40KByte vind ik asocialer dan een mooie anigif van 103. Regels zijn een leidraad, maar actie moet je soms gewoon een beetje met "common sense" nemen. 100% gereguleerd, dan kan je voor mij net zo goed een robot neerzetten
.
Maja, 'k zal er voor 1 keer over ophouden. Lief he
Ik heb verleden keer een mailtje gehad omdat mijn icon 108KB was. Die is dus verwijderd. In principe vind ik ook gewoon 100 = 100. 101KB vind ik dus niet kunnen.
Het is altijd beter om met dit soort dingen consequent te zijn.
Het is altijd beter om met dit soort dingen consequent te zijn.
They made me do it.
Toch makkelijk? de grens is 100 Kb. Zit je eronder, dan zit je goed. Zit je erboven, dan 'kan' je problemen krijgen, maar zelfs mierenneukers gaan niet in LA mieren voor 100.1 Kb. Dat noemen ze gedogen.
* Delerium denkt aan hardrijden.
Onder de 120 Km/u zit je goed, erboven 'kan' je problemen krijgen, maar alleen als je geflitst wordt.
Daarbij moet ik wel aanmerken dat er 2 soorten hardrijden zijn: expres en per abuis. Het eerste is verboden, het tweede is niet echt een vergrijp.
* Delerium denkt aan hardrijden.
Onder de 120 Km/u zit je goed, erboven 'kan' je problemen krijgen, maar alleen als je geflitst wordt.
Daarbij moet ik wel aanmerken dat er 2 soorten hardrijden zijn: expres en per abuis. Het eerste is verboden, het tweede is niet echt een vergrijp.
Pagina: 1