Canon EOS 80D En wat glaswerk
De hond was alleen te lui om uit zijn opgen te kijken

Gemaakt op macro, SHQ, met nachtflits flits

Gemaakt op SHQ met rodeogen flits
Ben zo blij als een kind met mijn nieuwe speeltje*D
Verwijderd
mooie pic van het oog, alleen jammer dat er iets in weerschijnt.Op zondag 23 juni 2002 01:47 schreef Firecow het volgende:
[afbeelding]
super macro mode *click*![]()
[afbeelding]
en een sluitertijd pic...helaas iets te donker
/me gaat nu maffen, vindt het wel weer mooi geweest voor vandaag.
ben ik gek of zie ik veel ruis......Op zondag 23 juni 2002 11:23 schreef Lampie het volgende:
Sony DSC-P51, 2 MegaPixel
Assume there are no rules and it's one big free for all
ik moet de instellingen nog goed bekijken en heb dezen dus allemaal op automatisch geschoten.
fotos zijn niet bewerkt
hmz ik zal eerst op zoek gaan naar een goede host, want hij wil niet meer uploaden. kan ook @home zijn
//edit:
Je hebt ze al gefixxed
Verwijderd
zet je iso waarde lager... dan gaat die ruis wel wegOp zondag 23 juni 2002 11:23 schreef Lampie het volgende:
Sony DSC-P51, 2 MegaPixel
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Titel: M'n wielen
Camera: Fuji 2600z
Lokatie: Ypenburg | Den Haag
Fantastische foto's! Ik vind deze 2 het mooist (ik link ffOp zondag 23 juni 2002 17:38 schreef Marcel het volgende:
Check deze foto's. Afgelopen vrijdagnacht moest ik gewoon op pad na het stappen. Ben erg tevreden met het resultaat, ondanks de hoeveelheid bier in m'n lijf. Camera: Canon Powershot G2, de exif info staat bij de plaatjes.

Dit zijn dus plaatjes van MARCEL (check z'n link)
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
He, nog een deventenaar! Wow man, echt mooie pics!! Dat water zo strak en dan die brug erover,Op zondag 23 juni 2002 17:38 schreef Marcel het volgende:
Check deze foto's. Afgelopen vrijdagnacht moest ik gewoon op pad na het stappen. Ben erg tevreden met het resultaat, ondanks de hoeveelheid bier in m'n lijf. Camera: Canon Powershot G2, de exif info staat bij de plaatjes.
Deze twee vindt ik het mooist:

heb je hier ook nog grotere versies van? 1024x768 voor mijn bureaublad??
Verwijderd
die foto's zijn inderdaad heel mooi geworden! mag je zeker trots op zijnOp zondag 23 juni 2002 17:38 schreef Marcel het volgende:
dat water op de foto's die hierboven te zien is, is echt mooi glad zeg! rond hoe laat was dit ongeveer??
Dat water wordt zo glad omdat hij een lange sluitertijd heeft gebruikt (10 sec)dat water op de foto's die hierboven te zien is, is echt mooi glad zeg! rond hoe laat was dit ongeveer??
Trouwens de tijd weet ik wel, staat gewoon in de exif info

The Millennium Wheel in Londen. Eigenlijk heb ik de foto niet goed genomen, omdat de horizon niet helemaal recht ligt. Echter, achteraf gezien is het wel grappig op deze manier, want het zou nu zo kunnen dat het wiel weg gaat rollen!
Thanks!Op zondag 23 juni 2002 18:57 schreef __Ted__ het volgende:
He, nog een deventenaar! Wow man, echt mooie pics!! Dat water zo strak en dan die brug erover,
No problem, waar kan ik ze naartoe mailen?heb je hier ook nog grotere versies van? 1024x768 voor mijn bureaublad??
En op de kerkklokOp zondag 23 juni 2002 20:39 schreef T.T. het volgende:
Trouwens de tijd weet ik wel, staat gewoon in de exif infoZe zijn rond 04:40-04:45 genomen, zoals te lezen
Verwijderd

Gemaakt met een sony dsc p20, op auto stand.
He ik heb ook ooit een zonsondergang gemaakt. Wel achter een vieze raam dat welOp zondag 23 juni 2002 22:01 schreef aardappelhoofd het volgende:
Mja soms heb je zo'n lucht, maar ik krijg het niet voor elkaar om het op foto vast te leggen. In het echt is het toch anders.
Gemaakt met een sony dsc p20, op auto stand.

Fuji finepix MX-2700 autostand (deze ga ik wegdoen en dan een Fujifilm s602 halen
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
ik mail jou wel ff eerst, heb je meteen mijn mailadres. gewoon je mailadres uit profiel?Op zondag 23 juni 2002 21:52 schreef Marcel het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
No problem, waar kan ik ze naartoe mailen?
[..]
ted1 at home dot nl

iedereen was zo te zien in de zon's ondergang sweer
P
[edit] eff iets kleiner gemaakt [edit]
Aargh, wil je s.v.p. die plaatjes resizen?Op maandag 24 juni 2002 01:21 schreef apollovenlo het volgende:
Hier een paar fotos gemaakt met mijn nieuwe canon powershot A30 1.2 Mpixels
Wat is er met die Loc aan de hand? Lijkt net of 'ie ontspoort is
zodat je alles goed kunt zien
ja en die loc die is ontspoort ik geloof woensdag ofzo hij is volop door die stootbumper gereeden dus eff kijken
Verwijderd
Nou ik moet je wel zeggen ik ben er erg van onder de indruk wat voor mooie foto's deze cam kan schieten had ik zelf niet verwacht van die camOp zondag 23 juni 2002 18:37 schreef Knakker het volgende:
[..]
Fantastische foto's! Ik vind deze 2 het mooist (ik link ff) -
Dit zijn dus plaatjes van MARCEL (check z'n link)
Leuk gedaan!Hier een paar fotos gemaakt met mijn nieuwe canon powershot A30 1.2 Mpixels
Hej, die laatste met die eentjes is wel gezellig
Hier nog een geslaagde vuur foto, eergisteren bij de rituele klassenboek verbranding

Voor meer fikfoto's zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/532689
uuh ff kijken .. een Canon Powershot A20 2.1 megapixelOp zaterdag 22 juni 2002 19:30 schreef retro het volgende:
[..]
Met welke cam is deze pic gemaakt?
www.vdzande.com

Alles geresized van 1600*1200 naar 640*480... Canon Digital Ixus...
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Foto%20005.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Foto%20007.jpg
en de kleinere versies
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Foto%20005k.jpg
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/Foto%20007k.jpg
en hier de kleine plaatjes direct voor de volledigheid:

wat voor cam is dat ??? superscherp man!Op maandag 24 juni 2002 16:30 schreef Firecow het volgende:
[afbeelding] macro shotje
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
ff een vraagje over jouw cam (A40) waar heb je hem gekocht en wat was de prijs?Op maandag 24 juni 2002 23:07 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
wat voor cam is dat ??? superscherp man!
dat is nou Fuji S602Zoom QualityOp maandag 24 juni 2002 23:07 schreef jos_zwa het volgende:
[..]
wat voor cam is dat ??? superscherp man!
Op maandag 24 juni 2002 23:16 schreef itsgreen het volgende:
[..]
dat is nou Fuji S602Zoom Quality
en iedereen zeiken over die 6mp stand he

de link voor de foto is : http://members.home.nl/cecile.stecher/no7.jpg
dan kun je hem ook in z'n geheel bekijken

Gemaakt op 24-06 om 0:46, 15 seconden belicht.
Doordat de wolken bewegen zijn die ietswat onscherp, maar dit geeft wel weer een apart effect.
Alleen de helderheid van de foto nog iets opgeschroefd.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
weet je dat het net lijkt of hij gebouwd is met een 3D proggie!! komt door die kleuren en die lichtstralen enzoOp dinsdag 25 juni 2002 06:52 schreef CAP-Team het volgende:
[afbeelding]
Gemaakt op 24-06 om 0:46, 15 seconden belicht.
Doordat de wolken bewegen zijn die ietswat onscherp, maar dit geeft wel weer een apart effect.
Alleen de helderheid van de foto nog iets opgeschroefd.
(www.digitalblasphemy.com staan wel eens van dit soort varianten met lensflares enzo)
ziet er wijs uit hoor
als de foto scherp is wel ja....Op dinsdag 25 juni 2002 01:11 schreef Firecow het volgende:
[afbeelding]
nachtopname is best grappig
Maar wel een leuke compositie, reflecties zijn altijd wel mooi.
www.koopdigitaal.nl daar is de a40 nu 384 euroOp maandag 24 juni 2002 23:08 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
ff een vraagje over jouw cam (A40) waar heb je hem gekocht en wat was de prijs?
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
een van me eeste pix
Bloem vanaf balkon
het avondvoer van de net...
heb je er ook hi res pics van?Op dinsdag 25 juni 2002 18:24 schreef RekZ het volgende:
sinds vanmiddag ben ik in het bezit van een Canon PowershotA40
een van me eeste pix
Bloem vanaf balkon
[afbeelding]
[afbeelding]
of wat meer pics..want wil wel ff wat meer van die cam zien
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
zijn ze weer leverbaar????Op dinsdag 25 juni 2002 18:24 schreef RekZ het volgende:
sinds vanmiddag ben ik in het bezit van een Canon PowershotA40
een van me eeste pix
Bloem vanaf balkon
[afbeelding]
[afbeelding]
Dies in het groot zo mooi!!!!!! Vanaf hoe dichtbij hebbie um genomen?
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Kijk, in skateboardmagazines, dan zie je vaak een hele serie foto's achter elkaar. Bij foto 1 zie je de man springen, bij foto 2 is hij iets verder, en bij foto 8 ofzo zie je hem wegrijden. Dan is hij dus een meter of wat verder.
Hoe heet dat!?! Call me a n00b, dom etc,maar ik weet het niet
Dankuuuuu
Continuous shots of burst.Op dinsdag 25 juni 2002 22:08 schreef Kink het volgende:
Ik weet niet of jullie hier bekend mee zijn, maar ik vraag het toch maar.
Kijk, in skateboardmagazines, dan zie je vaak een hele serie foto's achter elkaar. Bij foto 1 zie je de man springen, bij foto 2 is hij iets verder, en bij foto 8 ofzo zie je hem wegrijden. Dan is hij dus een meter of wat verder.
Hoe heet dat!?! Call me a n00b, dom etc,maar ik weet het niet
Dankuuuuu
Zie ook op dpreview
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
Hey, dat kan Simba ookOp maandag 24 juni 2002 23:48 schreef AcXeller het volgende:
De kat van m'n broer, is het geen schatje
[afbeelding]

Kat in de zak:

Deze vind ik heel mooi:

Alle 4 de macro stand, canon ps a40, 3.0x zoom
Denk degene die in z'n ondertitel staatOp dinsdag 25 juni 2002 22:30 schreef OllieBB het volgende:
[..]
Heel erg mooi! Wat voor cam had je ook al weer (net nieuw) gekocht?
F602

Stuwmeren in de alpen roeleren zeer zwaar
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
hij staat in mn clan inmiddels bekend alsOp dinsdag 25 juni 2002 23:33 schreef salutem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MarMotMan
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
3 cm ofzoOp dinsdag 25 juni 2002 19:06 schreef PASware het volgende:
[..]
Dies in het groot zo mooi!!!!!! Vanaf hoe dichtbij hebbie um genomen?
Verwijderd
Leuk plaatje, origineel. Jammer alleen van de touwen die ervoor hangen, anders was 'ie helemaal top geweest!Op dinsdag 25 juni 2002 23:33 schreef salutem het volgende:
[afbeelding]
Waar was dit trouwens ergens in de alpen?
Ja. en terecht Het is verspilde ruimte. Kost 2x meer ruimte, en wat heb je aan een 6mpix foto als je toch nooit zoveel foto's afdrukt? Laat staan uitvergroten...Op maandag 24 juni 2002 23:37 schreef Firecow het volgende:
[..]
en iedereen zeiken over die 6mp stand he
Ik wil eens zien hoe het met de chromatische abberatie en barrel distortion zit van de S602. Kun jij een keer een foto'tje maken van takken met tegenlicht en van een vierkant voorwerp zonder zoom Firecow?
Dit was en isOp woensdag 26 juni 2002 13:52 schreef zteph het volgende:
[..]
Leuk plaatje, origineel. Jammer alleen van de touwen die ervoor hangen, anders was 'ie helemaal top geweest!
Waar was dit trouwens ergens in de alpen?
http://www.beyond.fr/sites/serreponcon.html
Deze pics nav het water pic digi foto contest
ehm ja !Op woensdag 26 juni 2002 20:36 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Die 602 is wel masterlijk voor macro's ja!
[..]
COOL!!! En die eerste foto achter die boot is ook zeker origineel!
wat anders
http://home.planet.nl/~leeu6668/P6210392.MOV
filmpje for proof
Verwijderd
die gel heb ik ook, te gek wauw kewl hè!!Op donderdag 27 juni 2002 00:46 schreef RekZ het volgende:
men neme een pot gel, een lamp en gaan met de sluitertijd kloten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
powershot A40
LOL kheb er net ook zo een gemaakt.Op donderdag 27 juni 2002 00:46 schreef RekZ het volgende:
men neme een pot gel, een lamp en gaan met de sluitertijd kloten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
powershot A40
Fuji s602
respectievelijk mijn kat die sexy kijkt:
mijn kat die blij kijkt:
een mooi rood bloemetje:
een witte roos:
een madeliefje i guess:
een artistiek verantwoorde opname van een kaarshouder ding:
Verwijderd
Gave pics man!Op donderdag 27 juni 2002 12:06 schreef Firecow het volgende:
Gisteren ff wat vliegtuigjes geschoten...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fuji s602
Maar even wat anders. Morgen heb ik mijn Canon A40!
vandaag besteld en morgen in huis, snel he. Heb hem in arnhem gekocht, reed net weer deventer in belt die gozer, ze zijn binnen gekomen meneer.
Moet morgen toch in arnhem zijn, haal ik ze meteen op.
Nu vragen jullie je af wat die mij gekost heeft. Nou dat is 480 euro, maar dat is inclusief extra 128 mb geheugen en een lader met 4 nimh 1600 batterijen erbij
Morgen ook nog een Canon powershot S30 halen/bestellen. Deze kost daar 750 euro voor mij inclusief 128 mb geheugen extra. Goeie prijzen toch??
http://members.lycos.nl/schipol260602/DSCF0087.JPG
tot en met...
http://members.lycos.nl/schipol260602/DSCF0115.JPG
ff doortellen vanaf 87 tot 115
allemaal vliegtuigen dus
eeey woot, das deventer, daar woon ik ookOp zaterdag 27 april 2002 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
foto's gemaakt met een Sony DSC-F505V digicam:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor grotere foto's (o.a wat macro foto's)
http://slimx.youri.nu/
nice pics
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
ok dan, alweer een deventenaarOp donderdag 27 juni 2002 17:26 schreef Damian het volgende:
[..]
eeey woot, das deventer, daar woon ik ook
nice pics
heheOp donderdag 27 juni 2002 17:28 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
ok dan, alweer een deventenaar
ff pics zoeken
Deze is wel mooi:

Paar fototjes vanuit me raam en vanaf balkon. Kijken of de deventenaren het herkennen
Vanuit me raam geschoten:
Vanaf Balkon geschoten richint straat:
Verwijderd
shit man, hoe heet die straat ook alweer, ben ik gisteren nog overheen gereden.Op donderdag 27 juni 2002 17:35 schreef Damian het volgende:
zow, paar gevonden, Gemaakt met HP c318, geresized naar 640x530
Deze is wel mooi:
[afbeelding]
Paar fototjes vanuit me raam en vanaf balkon. Kijken of de deventenaren het herkennen
Vanuit me raam geschoten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf Balkon geschoten richint straat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ceintuurbaan ??Op donderdag 27 juni 2002 17:42 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
shit man, hoe heet die straat ook alweer, ben ik gisteren nog overheen gereden.
Beware of the KILLER Marmot !!!

Daarna natuurlijk een gezellig potje Kolonisten met een Pilske
Ja die!

Peer in wording.
Camera : Canon A40 (2MP)
Mode : P
Exp. : -0.5 tot +0.5
Clickable naar 1600x1200

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Inderdaad! Het was echt prachtig mooie blauwe lucht hier met heldere witte wolken. Heb meteen wat lucht shots genomen.Er kwam net zo'n mooie wolkenpartij overdrijven met een lekker zonnet.
Best moeilijk trouwens, de goeie sluitertijd kiezen bij nemen van luchtfoto's. Vaak kom ik uit op ISO 50 x 1/1000'e sluitertijd, om echt goeie blauwe lucht te krijgen.
Inderdaad mooie wolkenpartijen. Heb vanmiddag zelf ook ff een paar kiekjes genomen.Op donderdag 27 juni 2002 19:55 schreef Skinny het volgende:
Er kwam net zo'n mooie wolkenpartij overdrijven met een lekker zonnetje, dus gelijk even naar buiten rennenIk vind vooral die 3e wel aardig, de rest is eigenlijk een beetje standaard, maar toch hoor ik graag wat jullie ervan vinden ?
Camera: canon s30
Stand: auto
Compressie: large/super fine

Deze gebruik ik nu als wallpaper, is lekker rustgevend.
Dit topic is gesloten.
![]()