the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi
Verwijderd
Das een bekend probleem van HP.
Je moet even padkitjes bestellen en vervangen, evt iemand laten doen. Kost denk ik een euro of 30...
[toevoeging]
Extra advies voor het gebruik: Doe een plastic zak eromheen als je'm niet gebruikt, en haal ook het papier eruit (en bewaar dit op een droge plek).
Je moet even padkitjes bestellen en vervangen, evt iemand laten doen. Kost denk ik een euro of 30...
[toevoeging]
Extra advies voor het gebruik: Doe een plastic zak eromheen als je'm niet gebruikt, en haal ook het papier eruit (en bewaar dit op een droge plek).
hohoohoo padkitjes wat moet dat voorstellen en waar zitten die ik vermoed dat dat die soort rolletjes zijn die boven in zitten?????? en uiteraard waar kan ik die bestellen?????Op donderdag 25 april 2002 22:33 schreef Deleon het volgende:
Das een bekend probleem van HP.
Verwijderd
Meestal van die kantoorefficiency-gevallen die copiers/scanners/printers/papier/pennen/paperclips enzo leveren. Zij kunnen het vaak ook wel inbouwen. Zit je in de omgeving van R'daal dan weet ik nog wel een adres..
Padkitje is inderdaad voor die roldingen bovenin. Precies weet ik't ook niet.
Het kan trouwens zijn dat ook de rollen vervangen moeten worden, maar in 99,9% van de gevallen zijn alleen de padkitjes aan vervanging toe (en dit gaat me toch een partij rap!)
Padkitje is inderdaad voor die roldingen bovenin. Precies weet ik't ook niet.
Het kan trouwens zijn dat ook de rollen vervangen moeten worden, maar in 99,9% van de gevallen zijn alleen de padkitjes aan vervanging toe (en dit gaat me toch een partij rap!)
Verwijderd
Het kan zelfs nog veeeeel sneller opgelost worden.
Koop voor een paar centen een flesje schoonmaakalcohol, trek de achterklep van je printer open en maak daar die rolletjes eens mee schoon. Dan kan die dr weer een tijd tegenaan. Wat namelijk het probleem is, is dat die rollen glad worden door het papierstof en natuurlijk wat slijtage.
Koop voor een paar centen een flesje schoonmaakalcohol, trek de achterklep van je printer open en maak daar die rolletjes eens mee schoon. Dan kan die dr weer een tijd tegenaan. Wat namelijk het probleem is, is dat die rollen glad worden door het papierstof en natuurlijk wat slijtage.
Ja ik heb um effe aan de achterkant los gehad en volgens mij jamed hij daar ook zech maar waar het papier voor het eerst naar boven wordt gebogen/geleid
Verwijderd
Geen ervaring mee, zou prima kunnen werken!Op donderdag 25 april 2002 22:50 schreef marvman het volgende:
Succes!
I.p.v. spiritus kun je ook wasbenzine gebruiken. Dit is iets agressiever en maakt het rubber iets ruwer.
Als dat nog niet hlpt kun je ook de rolletjes licht opschuren met grof schuurpapier (let er wel op dat je goed schuurpapier gebruikt wat niet uit elkaar valt).
Het schuren moet je haaks op de papierloop doen.
Op deze manier heb ik al veel printers weer aan de praat geholpen.
Als dat nog niet hlpt kun je ook de rolletjes licht opschuren met grof schuurpapier (let er wel op dat je goed schuurpapier gebruikt wat niet uit elkaar valt).
Het schuren moet je haaks op de papierloop doen.
Op deze manier heb ik al veel printers weer aan de praat geholpen.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Klinkt goed dus morgen maar eens proberen thanksOp donderdag 25 april 2002 22:50 schreef marvman het volgende:
Paper jam troubleshooting
Misschien kun je daar nog wat mee...
Misschien kun je daar nog wat mee...
oke nou ik had vandaag effe tijd dus heb ik evne die printer uitelkaar gehaald en die rubberen rolletjes schoongemaakt en ligt opgeschuurd en na het weer inelkaar zetten van de printer effe gestest en ja hoor hij doet het weer perfect
nogmaals bedankt voor de goeie tip
nogmaals bedankt voor de goeie tip
Pagina: 1