Kan je nie via een andere manier in de hk komen, ik surf hier nu al zo'n jaartje rond zonder account heeeeeeel irri, want je kan gewoon nix posten. Zit ook vaak bij een maat van mij en die heeft de hk die owned echt bruut. Nu heb ik dus eindelijk quicknet zover gekregen dat ze me mail adres hebben gefixed, maarre is er geen andere way om erin te komen, dan 120 dagen w8en en 150 posts. (een kleine betaling in natura ofzo
)
wat nu eigenlijk t problemo is is dat ik gewoon maar wat onzin zit te posten bij iedereen zodat ik 150 posts krijg en voor onzin moet je in de hk zijn heb ik wel bemerkt
ok ik denk jullie zeggen wel ff van "ja isgoe hier mag je erin" (ik vertel t niet verder
). T lukt ook nie bij die tweakerz hiero maarre lok deze zooi maar, krijg hier toch wel een post voor he
wat nu eigenlijk t problemo is is dat ik gewoon maar wat onzin zit te posten bij iedereen zodat ik 150 posts krijg en voor onzin moet je in de hk zijn heb ik wel bemerkt
ok ik denk jullie zeggen wel ff van "ja isgoe hier mag je erin" (ik vertel t niet verder