Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Die bovenste hebben een soort van 'bierbuik' dat vind ik niet echt zo.
Verwijderd
En idd, join net als mij de FFF! (Front Fuck Floppydrives). Die krengen moeten dood, DOOD!!
Verwijderd
ROTFLOL!Op donderdag 25 april 2002 21:20 schreef R0bby het volgende:
En idd, join net als mij de FFF! (Front Fuck Floppydrives)
Die lucifer truuk is cool!
Jep. Je bedoelt toch met die diskette icm lucifer + haarlak?Op donderdag 25 april 2002 21:22 schreef MasterOverdrive het volgende:
[..]
ROTFLOL!
Die lucifer truuk is cool!
Heb nog 3 van die disks liggen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
topic-titel lezen???Waarom wil je persé zo'n lelijke pizzadoos?
Moet in tv-meubel
Ik heb op zolder al een mooie koelkast btw.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
waar hebben ze die kast??
Verwijderd
<off topic>waarom heb jij 2 fan er in zitten is toch een cooliance kast? </off topic>Op donderdag 25 april 2002 21:25 schreef Spice het volgende:
[..]
topic-titel lezen???
Moet in tv-meubel
Ik heb op zolder al een mooie koelkast btw.
[afbeelding]
klopt, maar de kast zelf kan de warmte niet goed kwijt en zo wel, 8er zit nog een 92 mm fan.off topic>waarom heb jij 2 fan er in zitten is toch een cooliance kast? </off topic>
Verwijderd
ik heb al 2 jaar gene Floppydriver meer(me laptop wel, dat is een 386 dus dat mag wel).Op donderdag 25 april 2002 21:20 schreef R0bby het volgende:
...
En idd, join net als mij de FFF! (Front Fuck Floppydrives). Die krengen moeten dood, DOOD!!
wie schopt even de FFF in de hk omhoog?
[ontopic]
ik vind dat laatste desktop caseje wel mooi.
Verwijderd
Zitten tevens al roosters voor- en achterin om casefans tegenaan te schroeven.
Nette kasten.
Vind deze grijze uitvoering wel veeeeel mooier dan dat saaie creme-wit wat in nu heb.
[Off-topic]
He! ik wil ook bij dat FFF
Ik vind eigelijk zelfs FF (Fuck Floppydrives)
DIE KRENGEN MOGEN MOETEN DOOD
Waarom gebruiken we geen mini-discs als floppy, net zoals in de films en sci-fi series?
(En waar zijn ze te krijgen?)
[/Off-topic]
Verwijderd
Verwijderd
kostie?Op maandag 29 april 2002 16:20 schreef Online het volgende:
Ik heb toevallig zaterdag op de beurs in de RAI deze zwarte tower gekocht (de rechtse), prima ding 400 watt.
Verwijderd
ik heb er eenOp maandag 29 april 2002 16:06 schreef hellfire_ultd het volgende:
Deze topic al doorgelezen? Misschien dat van de kasten die hier gepost worden ook desktop versies te krijgen zijn.
[Off-topic]
Waarom gebruiken we geen mini-discs als floppy, net zoals in de films en sci-fi series?
[/Off-topic]
van de PU dreamcast of gamecube preview ofzo
Inderdaad, mini-disks zijn volgens mij veel chiller qua opslag en gebuik. Je zer er zo 650 MB op (74min.)Op maandag 29 april 2002 16:06 schreef hellfire_ultd het volgende:
Deze topic al doorgelezen? Misschien dat van de kasten die hier gepost worden ook desktop versies te krijgen zijn.
[Off-topic]
[/Off-topic]
Klopt zw zijn niet duur, voor dat ik die koelkast had, had ik er ook 1. 100 gulden ofzo hcc 2000, mooi zilverkleurig, stil en alles zit erin.Ik heb toevallig zaterdag op de beurs in de RAI deze zwarte tower gekocht (de rechtse), prima ding 400 watt.
Maar ontopic, hadden ze ook het zwarte desktopje in de RAI?
Helaas...Inderdaad, mini-disks zijn volgens mij veel chiller qua opslag en gebuik. Je zer er zo 650 MB op (74min.)
Ten eerste gaat er op een MD maar iets van 130 Mb (bedenk dat die 74 minuten gecomprimeerd is!), en ten tweede is het een 'lossy'-medium; niet ieder bitje zit 100% op zijn goede plaats - dat maakt voor audio niet zoveel uit. Voor data daarentegen: als daar ook maar 1 bitje verkeerd staat heb je vaak al een corrupt bestand. Vandaar dat MD nooit is doorgebroken in de data-sector.
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Dan bouwen ze toch gewoon ff MLP inOp dinsdag 30 april 2002 19:46 schreef Knakker het volgende:
[..]
Helaas...
Ten eerste gaat er op een MD maar iets van 130 Mb (bedenk dat die 74 minuten gecomprimeerd is!), en ten tweede is het een 'lossy'-medium; niet ieder bitje zit 100% op zijn goede plaats - dat maakt voor audio niet zoveel uit. Voor data daarentegen: als daar ook maar 1 bitje verkeerd staat heb je vaak al een corrupt bestand. Vandaar dat MD nooit is doorgebroken in de data-sector.
http://137.120.156.62/luc/casemod2002/COMPLEET/DSCF0014.JPG
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Op dinsdag 30 april 2002 21:43 schreef stam15 het volgende:
w0000000000t
The birds turned into The Flying Dutchmen!
JUIST wel! Lelijk ontoepasselijk gedrocht voor in de huiskamerOp maandag 29 april 2002 19:28 schreef Pizzaboer_JA het volgende:
[afbeelding]
zou niet misstaan in de meeste huiskamers
Verwijderd
Er is een poosje een lose MD datadrive geweest, maar die is niet compatible met MD audio..
En wat vervanger voor de floppy betreft.. Sorry dat ik het zeg hoor maar die zijn er legio, Zip, Zip250, LS120, en zijn die nou zo goed doorgekomen ?? Die dingen zijn duur, de schijven zijn duur, en waarvoor ? om te kunnen booten of een drivertje te regelen ?
Voor dingen als een bios flash val je toch meestal terug op floppen.. Al moet ik zeggen dat mijn WinME bootcdtje de meesten dingen ook wel aankan..
Maar ik moet zeggen, al die kasten met in gebouwde floppygleuf mogen ze van mij ook houden ja.. Misschien dat er met en dremel een leuke LCD in te zetten is ? Alternatieve air intake voor een fan ?
Maargoed, die kasten, ik heb ook gezocht laatst maar ze zijn maar lastig te koop, erg duur en zien er vaak niet uit.. Heb uiteindelijk maar een Soyo barebone overgenomen die ik zwart ga spuiten..
IP Rocks
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Die is zeker wel vetOp dinsdag 30 april 2002 21:39 schreef Gutteguttegut het volgende:
http://www.coolermaster.com/products/atc/atc600.html
[afbeelding]