Toon posts:

probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem als ik me linux wil booten dat die ik via een floppy krijg ikk de fout boot failed ik draai windows xp wie weet de fout oh ja de linux versie is redhat 7.2:(

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Helaas, zo kan niemand je helpen...je zult iets duidelijker je probleem moeten formuleren. Hoe is de situatie? Wat wil je precies bereiken? Wat doe je daarvoor? Welke foutmeldingen krijg je? Als het even kan met de letterlijke commando's en foutmeldingen, dat is voor de mensen hier het makkelijkst.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

jij niet in nedderllands je probleem uitgelegd kun goed.

Verwijderd

Topicstarter
dat is de einge foutmelding die ik krijg en ik wil linux booten van af floppy snappie:)

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Serieus:
Gebruik de search, er staan aardig wat topics in over Xp + linux. Ik betwijfel of jou probleem zo uniek is dat het nog nooit voorbij is gekomen.

Mocht dat wel zo zijn, dan helpt het als je een topic opent met een titel die de lading wat beter dekt dan 'Probleem'. En ietsje meer nadenken over hoe je je vraag formuleerd (gebruik bijvoorbeeld eens een '.') kan ook geen kwaad. Dan leest het voor ons wat makkelijker :).

Niet-serieus:
Zit iemand onder een kloon de NOS'ers gek te draaien en ben ik de eerste derde die hapt?
edit:
Ik moet _veel_ sneller leren typen :P.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hm, ik wil niet bot zijn, maar je mag eerst dit topic doorlezen:
[topic=319439/1/100]
:)
(of je nou een clone bent of niet :P )

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.