flames op modjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als gewone user word ik zo moe van al die flames op de moderators.... ik vind het leuk om in LA rond te hangen en daar wat te helpen als mensen iets niet snappen van het beleid wat ik dan toevallig wel weer weet of om mijn mening over bepaalde zaken op GoT te geven. Het irriteert me echter dat bepaalde users denken te moeten flamen richting de mods als er iets gebeurt wat niet helemaal naar hun zin is. aantal voorbeeldjes:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13309647#13309647
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13308428#13308428 (twijfelgevalletje, dat geef ik direct toe)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13308663#13308663

Wat mij betreft zou ik hier graag een zero tollerance beleid voor zien. (VB de eerste keer een NOW daarna een OW en als men het dan nog niet snapt eens een ban of zo....) Ik begrijp best dat men zo af en toe eens een keer baalt van iets, maar dat geflame begint echt de spuigaten uit te lopen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

Cyphax

Moderator LNX
Op donderdag 25 april 2002 21:08 schreef Alfredt het een en ander
Vind je dat al echt flames? Die laatste heeft wel een beetje een flamerig toontje, maar verder valt het relatief nog mee. Ik heb het weleens erger gezien, en die gevallen werden ook afgehandeld met een OW doorgaans :)

Maarre, de mods kunnen ook voor zichzelf opkomen ;)
Ik snap je topic niet zo goed, buiten het feit dat je een boodschap doorgeeft :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
ik vind dit niet echt flames...

just my € 0.02

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 21:12 schreef Cyphax het volgende:
Maarre, de mods kunnen ook voor zichzelf opkomen ;)
Ik snap je topic niet zo goed, buiten het feit dat je een boodschap doorgeeft :)
Ik vind het erg irritant.... dat is de reden. Uiteraard kunnen de mods voor zich zelf opkomen :) maar dat neemt niet weg dat ik vind dat ze wat dit betreft wel wat harder mogen optreden. Ik zie namelijk de laatste tijd een toename in deze manier van reageren.

(zijn uiteraard betere te vinden maar deze waren uit de afgelopen paar uur(!))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:14
Wat mij betreft mag iedereen mij kapot schelden :o ;)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10

Cyphax

Moderator LNX
Op donderdag 25 april 2002 21:17 schreef havana het volgende:
Tegen dit soort gedrag mag ook hard opgetreden worden!!! Uitlokkerij van jewelste!!!

:)

Owja, je vraagt erom: dekselse kwajongen!

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:55

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik vind het nou niet echt overtuigend :{

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ik maak me ook niet snel druk
er zijn eik maar 2 dingen waarom ik echt boos wordt....
en die ga ik uiteraard niet zeggen maar dat merk je vanzelf wel als je ooit zo diep zakt

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hockey nerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nog olifantenhuid over?

(en ja als dat algemeen zo gezien wordt dan ben ik gelukkig dus de enige die me hieraan irriteer en mag hij dicht/afzakken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:31
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat dat ernstige flame's zijn. Volgens mij ontkom je d'r niet aan als mod, en het persoonlijk opvatten zou ik al helemaal niet doen (nu ik er bij stil sta, er is hier bijna nog nooit op mij geflamed, ben ik te braaf? :P )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Zeik niet Tempelman. Het is aan iedere user vrij om modjes 'onbekwaam' te noemen, of te vinden dat een bepaalde reactie 'verkeerd' is.

Tegen echte flames, dingen als "$&#$$-mod", mag wat mij betreft wel hard opgetreden worden, maar dat gebeurt ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op donderdag 25 april 2002 21:22 schreef Abbadon het volgende:
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat dat ernstige flame's zijn. Volgens mij ontkom je d'r niet aan als mod, en het persoonlijk opvatten zou ik al helemaal niet doen (nu ik er bij stil sta, er is hier bijna nog nooit op mij geflamed, ben ik te braaf? :P )
bied je dan aan als Flame-op-mij-modje en vraag of je je public status dan ook ff aanpassen >:)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
(Siebring ga aan het werk :))

het zijn inderdaad niet supervoorbeelden dat ben ik met Abbadon eens, alleen denk ik een ontwikkeling te zien dat dit steeds meer gebeurt. Uiteraard mag je vinden dat modjes fouten maken (dat doen ze ook wel) maar doe dat dan gewoon met argumenten. Het onbekwaam noemen van mensen zonder daar een duidelijke onderbouwing aan te geven is in mijn optiek gewoon flamen. Ik vind het ook minder erg als het aan mij persoonlijk gebeurt... maar als het gebeurt door mensen die net 2 maand zijn geregistreerd dan heb ik zoiets van [piep] toch heel snel op naar een ander forum en laat de modjes gewoon lekker hun werk doen. En anders onderbouw je maar mooi waarom iets beter op een andere manier kan.... (meestal zijn het gewoon policykwesties en is het gewoon de user die fout zit....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Hmmm... Zolang 't in LA gebeurt vind ik 't eigenlijk geen probleem, daarbuiten moet het zeker verboden worden. Naar mijn mening moet er de mogelijkheid zijn, voor iedereen, dus ook voor users die net geregistreerd zijn, om het gedrag van modjes en de policies op GoT aan te vechten. LA lijkt me daar een prima plaats voor.

GoT is geen democratie, maar een modje kan fouten maken, een policy kan fout zijn, en alles afhandelen via de bemiddelaar is wel een optie, maar geen leuke. Liever zie ik dat er in LA opbouwend gediscussieerd wordt over wat er mis ging en hoe dat beter zou kunnen.

Alfredt heeft natuurlijk gelijk als hij zegt dat kritiek zonder onderbouwing niet bijdraagt aan zo'n discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik vind het zoiezo lame om op een modje te gaan schelden of doen.

kijk naar dit topic [topic=450029/1/250]

Dat heb ik gemaakt daar ben ik gewoon heel beleefd gebleven en er is een oplossing voor gevonden.

Ik denk als ik bv Havana een lul noem en daarna zeg wat ik wil (sorry havana voor het voorbeeld) dat ik toch wat minder kans maak dan als ik gewoon beleefd vraag wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 21:22 schreef Abbadon het volgende:
Ik kan mij het aantal malen dat er rechtstreeks naar mij geflamed is zo nog voor de geest halen. Dat is namelijk op twee vingers te tellen ;)

Ik ben wel van mening dat wanneer er ernstig geflamed wordt richting een mod, dat er best hard op getreden mag worden. Wij zitten hier om het forum netjes te houden voor ons allemaal. We doen dit op vrijwillige basis. Het betekent niet dat men ons anders moet behandelen o.i.d. maar flamen is not done vind ik.

B.t.w. Het topic van Brz in LA van vandaag (over mij) was een geintje, voor de mensen die het nog niet door hadden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:31
Op donderdag 25 april 2002 22:47 schreef Nelske het volgende:

[..]

Ik kan mij het aantal malen dat er rechtstreeks naar mij geflamed is zo nog voor de geest halen. Dat is namelijk op twee vingers te tellen ;)

Ik ben wel van mening dat wanneer er ernstig geflamed wordt richting een mod, dat er best hard op getreden mag worden. Wij zitten hier om het forum netjes te houden voor ons allemaal. We doen dit op vrijwillige basis. Het betekent niet dat men ons anders moet behandelen o.i.d. maar flamen is not done vind ik.

B.t.w. Het topic van Brz in LA van vandaag (over mij) was een geintje, voor de mensen die het nog niet door hadden. :)
Als er ernstig geflamed wordt, ja, dan mag er inderdaad flink opgetreden worden, daarmee ben ik het geheel met je eens :) (o.a. om dezelfde redenen). Anders is het einde ook snel zoek. Overigens ben ik sowieso niet dol op flamen. Kritiek is prima, maar echt flamen....

Het is alleen dat ik 't me niet persoonlijk probeer aan te trekken (wat niet altijd mogelijk is, mezelf kennende).
Op donderdag 25 april 2002 21:26 schreef SWINX het volgende:

[..]

bied je dan aan als Flame-op-mij-modje en vraag of je je public status dan ook ff aanpassen >:)
Hehe, give it a shot >:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh, zo lang het af en toe is mogen ze best flamen op mij. Dan hoef ik zelf ook niet zo'n tactische antwoorden terug te geven >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het niet echt met topic starter eens, enerzijds houd ikzelf ook van zero tolerance anderzijds denk ik dat een formum er is voor delen van kennis, ontspanning, vermaak. Ik ga zelf redelijk serieus om met tweakers. bedenk me vaak drie keer alvorens een topic te openen. Wanneer je dan weer van die irritante medetweakers tegen komt die geluk lopenen rtfm'en UTFS en meer van dat soort kreten is dat uiters irri, soms vind ik echter ook dat mod's een foute beslissing maken. laatst een topic geopend over digitale foto technieken.
[topic=474262]
kreeg ik ook van een mod de vraag waar in hemels naam dit topic voor diende. dan heb ik zoiets van nou ja dat is toch best duidelijk.

Ik ben het ten zeerste met je eens dat de sfeer hier duidelijk achteruit gaat heb dat ook als een gepost
[topic=362624/1/25]
waarin ik dit ter sprake bracht.

Daar komt bij dat iedereen weleens in een #$@% humeur is of natuurlijk in een lollige bui en niet zo serieus is als anders. Natuurlijk ik zelf net zo goed als de mod's is denk ik ook begrijpelijk

Ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:01

BrZ

Op donderdag 25 april 2002 22:47 schreef Nelske het volgende:
oww :?

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
op modjes moet je net zo goed niet flamen als op users imho...
modjes kunne best wel voor zichzelf opkomen, behandel elkaar gewoon zoals je zelf wilt behandelt worden.... dan is er niks mis :P
Pagina: 1